Monopoly tycoon is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nou?

Is het een beetje mooi? Heeft iemand het al gespeeld, is het echt monopoly, of kan je ook gebouwen bouwen onderhouden etc.

Kortom kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:31
[google=review Monopoly tycoon]

heb je al een paar reviews gelezen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een grappig spel voor een half uur, daarna begint het te vervelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35

Maxow

Hidden Sound System

als je het bordspel gewend bent, dan is dit toch wel heel anders, of het leuker is, don't ask, ik vond het na een half uurtje ook wel weer leuk geweest (sinds die eerste keer dat ik hem dus een half uurtje speelde, nooit meer gespeeld :| en dat was gelijk toen hij uit was :| :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Ik heb em ook gespeeld, is wel heel erg anders als het bordspel maar het is idd echt een spel waarbij je na een half uurtje spelen in slaap valt. Het bordspel is nog intressanter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
mm het is dus niet zoiets als simcity?
want dat heb ik wel gehoord, dat het echt gebouwen bouwen was enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Nee, het is echt heel anders als simcity, je kan wat van die grondgebieden kopen en dan kun je wat gebouwen (dag- en nachtgebouwen) erop zetten om geld te verdienen, maar je zet het dus neer en dan bepaal je de hoogte enzo, verder kun je nog een beetje met kaarten doen en dat is eigenlijk zo'n beetje het hele spel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35

Maxow

Hidden Sound System

Websnake schreef op 27 september 2002 @ 15:20:
Nee, het is echt heel anders als simcity, je kan wat van die grondgebieden kopen en dan kun je wat gebouwen (dag- en nachtgebouwen) erop zetten om geld te verdienen, maar je zet het dus neer en dan bepaal je de hoogte enzo, verder kun je nog een beetje met kaarten doen en dat is eigenlijk zo'n beetje het hele spel :/
toch nog zoveel diepgang ;) dat heb ik allemaal niet eens meer meegekregen, in een half uur heb je net de intro gezien en dan lig je al te pitten :P spannen spel :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het uitgespeeld, in enkele dagen (ong. 10 als je veel speelt), en ik vond het zeer leuk. Heb je dat gedaan, dan kun je op hogere moeilijkheidsgraden spelen, wat best wel een uitdaging vormt.
Als ie op dit moment in de budgetbakken ligt, dan moet je m zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook een tijdje gespeelt. wel een leuk spel, inderdaad zoals bovenstaande reacties getuigen, niet echt geniaal ofzo.

Het ziet er wel ok uit. Websnake beschrijft de gameplay wel aardig. Is gewoon een monopoly tycoon als het ware. :) Maar dan met allemaal monopoly raakvlakken.

Je koopt grond, nutsbedrijven en stations en je kan bouwen op die grond (niet alleen hotels maar ook andere types) en je krijgt extra geld als je alle grond van 1 kleur hebt.

KOPEN? Voor 10 Euro, zouk em niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel geinig, maar je moet er van houden.
Pagina: 1