[ECCp] Settings voor nieuwe users

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik ivm het einde van RC5 een hoop nieuwe ECCp'ers aan zie komen, en het zometeen al zie gebeuren dat er 20 nieuwe "ECCp, Help ik snap het niet" topics aankomen leek het mij een goed idee hier even een handleidinkje neer te gooien.

De Client
Op de officiele eccp site staan enkele clients, echter dit zijn niet de snelste clients. Er zijn een aantal verbeterde (geoptimalizeerde) clients. De meest bekende zijn die van StatsAHolic: http://24.72.9.177/eccp/clients.php
Hier staan de snelste en meest instelbare Windows en Linux clients. Download een van deze clients en pak deze uit.

Ik heb alleen verstand van de windows versie. In de zip staan een aantal bestanden:
- cygwin1.dll: deze dll wordt door iedere windows ECCp client gebruikt om de berekeningen uit te voeren.
- eccp109.ini: hierin stel je de verschillende dingen in, zometeen meer daarover
- 1 of meerdere eccp109*.exe's. Gebruik de eccp109ws.exe, dit is de geoptimale client, en deze levert dus de meeste results op
- EULA en readme en zo, niet nodig want ik leg alles uit hiero ;)

Goed, je hebt de exe en de dll, maar nu komt het belangrijke:

de instellingen
Allereerst de eccp109.ini. Hierin staan een aantal regels waarin je dingen in kunt stellen. Ik zal hieronder regeltje voor regeltje uitleggen wat alles betekent.

START_MINIMIZED=0
start_minimized=1 betekent dat de client, zodra hij opstart, direct naar de systray verdwijnt en niet op je desktop blijft staan
PERM_CONN=0
PERM_CONN=1: als je kabel, adsl of andersoortig vaste verbinding hebt, zet deze dan op 1. Zodra de client iets kan versturen en deze staat op 1, zal hij het direct versturen. Wil je sparen, zet hem dan op 0: de client wacht met sturen tot jij op het knopje "Send Results" ramt.
NO_TRAY_ICON=0
Met NO_TRAY_ICON=1 is de client ook niet meer in de systray te vinden. Dit is een ideale instelling voor grote PC-park assimilaties, omdat hij dan nergens meer te zien is behalve in taskmanager
NEED_ACK=1
Laat deze bij voorkeur op 1. NEED_ACK betekent Need Acknowledgement, als deze op 1 staan wacht de client op bevestiging dat, na versturen, de puntjes aangekomen zijn, en pas dan zet hij de teller weer op 0
#SEND_INTERVAL=hh:mm:ss
Dit is een vrij belangrijke instelling: je kunt de client, bij PERM_CONN=1, om de zoveel tijd alles wattie heeft laten versturen. Ikzelf heb hem meestal op:
SEND_INTERVAL=00:30:00
Wat betekent dat hij om het half uur alles verstuurt wattie heeft. Waarom is deze instelling belangrijk? Nou, als je hem gecomment laat (met het # ervoor dus), dan zal de client zodra hij 1 puntje heeft deze proberen te versturen. Als de proxy waar je heenstuurt echter even plat ligt, zal de client alsmaar door proberen te flushen. Hij gaat dan zovaak proberen dattie niet meer aan rekenen toekomt. Stel dus altijd in dattie om de zoveel tijd alles stuurt.

#RUN_TIME=hh:mm:ss
Minder nuttig, je kunt hem bijvoorbeeld 5 uur laten runnen en hem dan af laten sluiten. Wie wil dat nou? ;)
#DP_SERVER_HOST=www.statsaholic.com
#DP_SERVER_URL=http://www.statsaholic.com/eccpproxy.pl

Deze twee regels maken het adres waar de client heen moet flushen. Er zijn verschillende mogelijkheden. Laat je ze gecomment (met het # ervoor) dan stuurt hij automatisch alles naar de hoofdserver van ECCp. Echter er zijn betere opties:
DP_SERVER_HOST=innuedo.student.utwente.nl
DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi

Deze proxy accepteert zowel losse users als subteams. Stats zijn realtime en te bekijken op http://eccp.student.utwente.nl/index.html en verder.
DP_SERVER_HOST=kow.qik.nl

Deze proxy accepteert alleen subteams. Ben je dus in je eentje, als losse user, gebruik dan niet deze proxy. Stats zijn realtime en zijn te bewonderen op http://www.proxy.qik.nl/

#PROXY=host:port
Als je door een proxy heen moet flushen, moet je deze instellen. Spreekt verder redelijk voor zich lijkt me
PRIORITY=LOW #options LOW, MED, HIGH
Deze heeft dus 3 opties: LOW, MED of HIGH. LOW is het meest gebruikelijk, omdat de client dan alleen de idle cycles gebruikt. Zo merk je dus niets van het gereken van de client, heb je meer nodig om iets zwaars te doen met je PC, dan doet de client wat minder, heb je even niks te doen, dan is dat het moment voor de client om even lekker door te rekenen. MED geeft sowieso 50% van alles wat je doet aan de client, en bij HIGH heb je nog net genoeg processorkracht over om de instelling weer terug te zetten op LOW. Want alleen met LOW merk je niets van de client, de andere twee zullen je PC flink vertragen.
EXT_TIMING=0
EXT_TIMING maakt een bestandje aan (timing.txt) waarin de gemiddelde en topsnelheid van je client wordt vastgelegd. Grappig voor in Mirc (er zijn al scripts in de omloop) of eventueel andere toepassingen.
SCANDISK_PAUSE=1
DEFRAG_PAUSE=1
TASKMAN_PAUSE=0

Deze laatste drie zijn typisch voor de StatsAHolic clients. Stel je ze in op 1, dan zal de client pauzeren zodra je 1 van de drie processen opstart. Zet je TASKMAN_PAUSE op 1, dan zal de client dus in taskmanager niet 99% zeggen, maar 0%. Dit is een handige instelling voor grote PC parken: stel je voor, je bent aan het werk op je werkplek, je kijkt eens even in taskmanager en je ziet een of andere eccp 99% van je proc opeten! De domme burger zal dus meteen de client afsluiten en dat kan niet de bedoeling zijn.

Goed, dat is de ini. Nu de userinf.txt
Deze zit standaard niet in het statsaholic pakket, en moet je dus zelf even maken. Maak gewoon een nieuw txt bestandje (in notepad of zo) en noem hem Userinf.txt, case-insensitive geloof ik. Daarin stel je je username, teamname, etc in. Even een voorbeeldje van mijn userinf:
[DPC]_Team_ColdFusion,team-coldfusion@isonsteam.nl,da_Griz
Uitleg: het is een rijtje van drie termen gescheiden door komma's, met als eerste de teamname, de tweede het team-emailadres en als laatste mijn username. Ben je een losse user, dan kun je gewoon voor je teamname en username hetzelfde invullen, maar dit hoeft ook niet per se. In feite richt je dan je eigen subteam op.

Goed, dit zijn je settings, er zijn natuurlijk nog 1000 andere vragen, kijk eens in de FAQ, daar staan nog veel meer dingen. Je kunt natuurlijk ook altijd hier je vraag neerpleuren, er is altijd wel iemand die er een antwoord op heeft (bijvoorbeeld: kun je ook als service installeren (ja dat kan), kun je ook op multiprocs draaien (ja dat kan) etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja wat ik nog vergeten ben: als je dit alles ingevuld hebt, en je eerste puntje is verstuurd, dan moet je je even aanmelden bij DPC. Vul dan helemaal onderaan deze pagina je e-mail adres uit je userinf.txt in, vanaf dan crunch je mee voor de DPC!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 11:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:57

Geckoo

Good news, everyone!

kijk hier hebben we wat aan :D
goed verhaal kan dit niet worden op genomen in HeT heilig 123 docutje?
als hier thuis alles weer goed loopt (internet enzo) is dat het eerste wat ik instaleer :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:18
EXT_TIMING=1 maakt een bestandje aan met de avarage its/sec en max its/sec
dit bestandje kan dan bijvoorbeeld worden uitgelezen door progje om het te displayen in mIRC of je LCDtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Geckoo schreef op 27 september 2002 @ 11:51:
kijk hier hebben we wat aan :D
goed verhaal kan dit niet worden op genomen in HeT heilig 123 docutje?
als hier thuis alles weer goed loopt (internet enzo) is dat het eerste wat ik instaleer :)
ECCP heeft geen internet nodig om te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Skuzz schreef op 27 september 2002 @ 11:54:
[...]

ECCP heeft geen internet nodig om te werken :)
Maar wel om het installatiebestandje te downen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep. Maar de client past gemakkelijk op een diskette, dus dat is zeker fijn. En inderdaad: je eccp client hoeft niet de fetchen, enkel te flushen. Dus je kunt het op iedere pc die je tegenkomt installeren, en later alle puntjes verzamelen en op 1 pc met internet alles flushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

En nog ff toevoeging: als je ECCp op meerdere pc's wilt draaien, copier dan alleen de .exe, de .ini, de userinfo.txt en de cygwin1.dll.
De rest niet, want anders gaan ze hetzelfde doen!

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
n0kn0k schreef op 27 september 2002 @ 11:58:
[...]

Maar wel om het installatiebestandje te downen :p
aangezien die nu post, dus inet heeft
kan die effe downen en op diskette pleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:10
Ik ben dus net nieuw >:) en ik had gister dus de originele client geinstalleerd, maar dat blijkt dus niet optimaal te zijn, en heb ik nu die Athlon optimized client staan. Ik heb wel mijn username + teamname veranderd, maar mijn email adress is hetzelfde. Nou vroeg ik me af of ik nu mijn punten kwijt ben (persoonlijk en/of team). Het lijkt mij dat ik persoonlijk die punten kwijt ben omdat de username anders is, maar dat omdat het email adres hetzelfde is (en ik gister bij DPC ben aangemeld) DPC niks kwijt is. Klopt dit? Ik kan dus gewoon verder gaan en hoef me niet nogmaals aan te melden right? :)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

is er ook zoiets als een eigen proxy op te zetten, zoals bijvoorbeeld bij RC5 ? makkelijk om meerdere pc's voor jou naar jou te laten flushen, en zelf dan het moment uitkiezen dat je naar de hoofdserver flusht ?

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

bigbakkus schreef op 27 september 2002 @ 12:21:
is er ook zoiets als een eigen proxy op te zetten, zoals bijvoorbeeld bij RC5 ? makkelijk om meerdere pc's voor jou naar jou te laten flushen, en zelf dan het moment uitkiezen dat je naar de hoofdserver flusht ?
Die is er wel, zelf wil ik hem ook graag hebben, zodat ik de 3 pc's hier (en de 2 bij de buren) een beetje kan controlleren en per dag een mooi aantal flushen.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik stats over mezelf terug vinden? mijn nick die ik gebruik is: sh4d0wman
heb me donderdag aangemeld dus ben nog n00b :D

ik post btw ff onder een account van een maat van me, kan even niet op mijn eigen account inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat scheelt aardig wat met de standaard client. Heb zojuist ff de software geupdate en ik ging met mijn Athlon 1400 van 750000 iterations naar 950000 iterations. 200.000 iterations per seconde verschil!! Een performance winst van 25 %. Best leuk al zeg ik het zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bigbakkus schreef op 27 september 2002 @ 12:21:
Jep, zie dit topic: [rml][ ECCp] Nieuwe versie proxy![/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 12:32:
waar kan ik stats over mezelf terug vinden? mijn nick die ik gebruik is: sh4d0wman
heb me donderdag aangemeld dus ben nog n00b :D

ik post btw ff onder een account van een maat van me, kan even niet op mijn eigen account inloggen.
|:( |:(

ik kijk met me neus. Je staat hiero:
http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/team23.html
644 sh4d0wman 18 0 0
Alles is goedgegaan, welkom bij DPC en dat er maar vele DP's mogen volgen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 13:12 . Reden: www.watbenjedan.com ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Jammer griz, je verhaal klopt niet meer ;) (zie post boven je)

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 13:05:
[...]
[...]

Alles is goedgegaan, welkom bij DPC en dat er maar vele DP's mogen volgen ;)
thanks!!! ik had daar ook gezocht, met zoeken in IE. deze gaf geen melding, zat dus al wel op de goede page :X sorry!! maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
START_MINIMIZED=1
PERM_CONN=1
NO_TRAY_ICON=0
NEED_ACK=1
#SEND_INTERVAL=00:20:00
#RUN_TIME=hh:mm:ss
DP_SERVER_HOST=innuendo.student.utwente.nl
#PROXY=host:port
PRIORITY=LOW  #options LOW, MED, HIGH
EXT_TIMING=0
SCANDISK_PAUSE=1
DEFRAG_PAUSE=1
TASKMAN_PAUSE=0

Volgens mij moet hij nu toch na ieder punt connecten met de server toch?? Waarom staan er nu dan alsnog 8 punten in mijn outbox?? Staat er nog een instelling verkeerd??

Daarnaast ziet mijn userinf.txt er als volgt uit:
username (mig29), mijn eigen e-mail adres, mijn eigen naam

Ik ben echter wel gejoint via de site (aan DPC). Moet ik nog mijn userinf.txt veranderen of is dit voldoende voor DPC. Zoniet, wat moeten dan de nieuwe instellingen zijn voor DPC??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Je hoeft je info niet meer te veranderen, heb je echter wel je mail beantwoord die je hebt gekregen? Moet je wel doen, anders heb je alsnog DPC niet gejoined.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnim
  • Laatst online: 22-07 16:12
Kijk eens in de file dplist.log (als je die file al hebt). Soms probeert hij namelijk wel te flushen, maar lukt dat niet... In dplist.log wordt dat dus gelogd. Bij mij kreeg ik het aan de gang door de volgende regel aan te passen:
DP_SERVER_URL=http://innuedo.student.utwente.nl/cgi-bin/eccp.cgi

Team ColdFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnim schreef op 27 september 2002 @ 14:59:
Kijk eens in de file dplist.log (als je die file al hebt). Soms probeert hij namelijk wel te flushen, maar lukt dat niet... In dplist.log wordt dat dus gelogd. Bij mij kreeg ik het aan de gang door de volgende regel aan te passen:
DP_SERVER_URL=http://innuedo.student.utwente.nl/cgi-bin/eccp.cgi
Bedankt, ik denk dat dit het probleem is. Hij is weer even aan het grazen (als die term nu nog klopt), maar dit was de melding binnen dplist.log:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 No such file or directory
Successfully sent points flushed from dplist
Warning: only 0 of 7 points transmitted.
# xmit() called at Fri Sep 27 15:20:39 2002
Fri Sep 27 15:20:39 2002
    Warning: http://innuendo.student.utwente.nl/cgi-bin/eccp.cgi 
could not be found!
  No such file or directory
Fri Sep 27 15:20:39 2002
    Unable to open an http connection!

Ik laat hem nu met de aangepaste regel maar ff lopen en dan laat ik weten of het gelukt is.
Je hoeft je info niet meer te veranderen, heb je echter wel je mail beantwoord die je hebt gekregen? Moet je wel doen, anders heb je alsnog DPC niet gejoined.
Idd leuk idee, maar had ik al gedaan. Thanx

[edit]layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou innuedo of innueNdo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een nieuwe post anders wordt mijn post hierboven echt onleesbaar.

Had zojuist 18 blocks in de outbox staan. Heb toen even voor de server host en server url een comment gezet en toen werden ze direct (en met succes) naar de masterserver gestuurd. De fout zit hem dus in een van deze twee regels. Op dit moment staat er het volgende:

code:
1
2
DP_SERVER_HOST=innuendo.student.utwente.nl
DP_SERVER_URL= http://innuendo.student.utwente.nl/cgi-bin/eccp.cgi

Toen er bij server url nog alleen cgi-bin/eccp.cgi stond werkte het ook niet. Heeft iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de post van Griz is het innuedo ipv innueNdo ... zonder N dus. Spelfoutje in je eccp109.ini lijkt het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:51:
Volgens de post van Griz is het innuedo ipv innueNdo ... zonder N dus. Spelfoutje in je eccp109.ini lijkt het dus.
idd had hem zelf net gevonden. Thanx

Ben aan het kijken of het het nu wel doet. Iig 8)7

[edit] Check, het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Zo moet ie:
Hoe maak je gebruik van deze proxy?
Wil je gebruik maken van de proxy moet je alleen de eccp109.ini file en eventueel de userinf.txt file aanpassen. De regels DP_SERVER_HOST=innuedo.student.utwente.nl en DP_SERVER_URL=/cgi-bin/eccp.cgi moet je toevoegen aan je eccp109.ini.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

bedankt voor de handleiding. mijn 3 koeien gaan verder grazen aan eccp. Of zijn het nu geen koeien meer :? , in ieder geval blijft het DPC dus het zullen wel koeien blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 22:16
Er is een ECCp client met een KOE icoontje :) heeft iemand gefixt laatst :) vraag er maar eens naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Nu online
Welke client is nou het beste voor de P4 (win2k). Want ik zie op die optimized site alleen maar een P4 linux staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

toch nog ff een klein vraagje :)
ik heb nu 3 pc's die keurig alles verzenden, maar er staat nog een 4e die router is en niks verzend. nu kan ik het via een omweg wel op diskette krijgen maar ik heb toch liever dat het gelijk via internet gaat.

er zitten 2 netwerkkaarten in en ik vermoed dat de ECCp client het de verkeerde kaart op stuurt en dus niet op internet komt. zou ik nog een instelling kunnen aanpassen? of heeft iemand een ander idee?

het betreft een P133 met Sygate (geen vuurmuur), hangt aan een ADSL modem. clients van binnen het netwerk hebben geen enkel probleem.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• marshal
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

Nou heb ik toch nog even een vraagje, ik heb gisteren die client geinstalleerd, maar hoe krijg ik die nu als service draaiend onder xp en 98?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 16:56
marshal schreef op 28 september 2002 @ 12:42:
Nou heb ik toch nog even een vraagje, ik heb gisteren die client geinstalleerd, maar hoe krijg ik die nu als service draaiend onder xp en 98?
http://www.noize.nl/phpbb/viewtopic.php?t=40

Daar staat een linkje naar de service client en een kleine instructie. Dat werkt wel onder XP maar niet onder 98 btw

• ParaNoiMia
DutchCommando schreef op 27 september 2002 @ 17:48:
Welke client is nou het beste voor de P4 (win2k). Want ik zie op die optimized site alleen maar een P4 linux staan.
http://www.statsaholic.com/eccp/clients.php

Daar staan ook optimized clients voor allerlei procs, ook windows versies

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 21:43
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:32:
Goed, dat is de ini. Nu de userinf.txt
Deze zit standaard niet in het statsaholic pakket, en moet je dus zelf even maken. Maak gewoon een nieuw txt bestandje (in notepad of zo) en noem hem Userinf.txt, case-insensitive geloof ik. Daarin stel je je username, teamname, etc in. Even een voorbeeldje van mijn userinf:
[DPC]_Team_ColdFusion,team-coldfusion@isonsteam.nl,da_Griz
Uitleg: het is een rijtje van drie termen gescheiden door komma's, met als eerste de teamname, de tweede het team-emailadres en als laatste mijn username. Ben je een losse user, dan kun je gewoon voor je teamname en username hetzelfde invullen, maar dit hoeft ook niet per se. In feite richt je dan je eigen subteam op.
Hoe voel ik de userinf.txt in, als ik geen eigen subteam wil oprichten? Ik wil namelijk niet aan een subteam meedoen, maar alleen aan DPC.

• Arnim
Nieuw tekstfiletje aanmaken die deze regel bevat:
code:
1
[DPC]Romeo,je.email.adres@je.server.nl,[DPC]Romeo
Dit een beetje aanpassen aan eigen wensen, natuurlijk

Team ColdFusion

• DutchCommando
  • Nu online
ParaNoiMia schreef op 28 september 2002 @ 12:56:
[...]

http://www.statsaholic.com/eccp/clients.php

Daar staan ook optimized clients voor allerlei procs, ook windows versies
En waar denk je dat ik het over heb? Als je goed leest dan zie je dat ik er daar geen VIND!

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

DutchCommando schreef op 28 september 2002 @ 14:04:
[...]

En waar denk je dat ik het over heb? Als je goed leest dan zie je dat ik er daar geen VIND!
En als je ff verder kijkt dan je neus lang is, zie je dit topic staan: [rml][ ECCp] beste client voor P4[/rml]
Of was je ff weg om je uiers te legen? }:O ;)

Juist

Verwijderd

kun je eccp laten opstarten samen met je pc want dat doet hij dus niet en ik moet altijd aanzetten en soms vergeet ik dat wel eens of als ik mijn pc aanzet ma nog een uurke wacht om te begine werkt eccp dan niet gedurend een uur

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Met de stataholic versie kan je hem starten als service, zelf gebruik ik de Ken G6 versie, en laat hem gewoon starten door een snelkoppeling in het startmenu in de map Opstarten.

Juist

• Thomaszki
  • Laatst online: 22-07 14:17
Ik heb het even doorgelezen, en bedankt, ik heb nu het een en ander
ingestelt aan mijn ECCp settings.. :)

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Hoi Hoi mijn eerste 3 dp's zijn verstuurd! Nu moet ik zeker nog even wachten tot ik daadwerkelijk ben toegevoegd aan DPC voordat ik mijn stats kan zien op http://www.proxy.qik.nl/ ?

}:O

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Twee Dee schreef op 28 september 2002 @ 15:46:
Hoi Hoi mijn eerste 3 dp's zijn verstuurd! Nu moet ik zeker nog even wachten tot ik daadwerkelijk ben toegevoegd aan DPC voordat ik mijn stats kan zien op http://www.proxy.qik.nl/ ?

}:O
Als je in je eentje bent kun je beter naar innuedo.student.utwente.nl sturen:

DP_SERVER_HOST=innuedo.student.utwente.nl

Proxy.qik accepteert momenteel eventjes geen nieuwe leden geloof ik ;)

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:07

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Oh, ik stuur ze al naar innuedo, ik dacht alleen dat bij proxy.qik mijn stats te zien zouden zijn! :)

Heb inmiddels gekeken naar deze proxy en ik sta d`r al netjes bij, woohoo!

(uhm, ik bedoel: Moohoo!)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Bij mij werkt start_minimized=1. Krijg telkens bij het opstarten toch de client te zien. Zijn hier problemen over bekend? Client is overigens niet als actief item (hij staat uiteraard wel te loeien!)

Verwijderd

Topicstarter
Hij flitst even door beeld als het goed is, maar hij moet wel direct naar de systray gaan. Heb je wel de statsaholic client?

Verwijderd

ja heb ik, maar bij mij staat systray ook uit, zou dat het kunnen zijn??

[edit] heb het antwoord al. snelkoppeling minimized laten starten ipv in normal screen

• ParaNoiMia
DutchCommando schreef op 28 september 2002 @ 14:04:
[...]

Waarom denk ik dat jij een bril nodig hebt ?
Vanaf regel 7 op die pagina :

Windows Clients (Athlon optimized)
Windows Clients (Pentium optimized)
Windows Clients (Pentium 2,3,Pro, K6 optimized)

Of ben je zoek naar een andere Windows dan iedereen kent ofzo :(

Pentium optimized lijkt me echt iets voor een P4 niet ?

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 08:37
Misschien een domme vraag, maarjah ben nog nieuw en niet zo gezien...
Als je je results naar de proxy van innuedo stuurt, komen ze dan ook op de officiele ECCp stat page?? Hoe zit dat??

• Arnim
Ja, die proxy stuurt ze daarna namelijk door naar ND. Onderussen worden wat statistieken bijgehouden.

Team ColdFusion

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-07 15:45
Arnim schreef op 28 september 2002 @ 20:03:
Ja, die proxy stuurt ze daarna namelijk door naar ND. Onderussen worden wat statistieken bijgehouden.
en natuurlijk dupe-checker :)

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

http://eccp.student.utwente.nl/index.html
Haha, moet je voor de gein eens kijken hoe die pagina er uitziet in konqueror :)

Afbeeldingslocatie: http://hagar.homeip.net/GOT/eccp-proxy.png

Hey, ik sta inmiddels ook tussen de stats }:O

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
Hagar schreef op 28 september 2002 @ 23:32:
http://eccp.student.utwente.nl/index.html
Haha, moet je voor de gein eens kijken hoe die pagina er uitziet in konqueror :)

[afbeelding]

Hey, ik sta inmiddels ook tussen de stats }:O
Ja euh, Griz heeft de layout gemaakt. ben ik superslecht in.. :/
Als iemand hem kan verbeteren, dan ben ik erg blij !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

De layout is geen probleem.
Maar als je de source v/d pagina bekijkt dan weet je wel waarom konqueror er niks van kan bakken. Griz heeft het blijkbaar niet zo nauw genomen met de HTML codering voor de pagina.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
Hagar schreef op 29 september 2002 @ 04:53:
Maar als je de source v/d pagina bekijkt dan weet je wel waarom konqueror er niks van kan bakken. Griz heeft het blijkbaar niet zo nauw genomen met de HTML codering voor de pagina.
Hmm Griz kon de error niet vinden. Als jij hem weet te vinden, hoor ik het graag (ben niet zo'n super htmlheld. en zeker niet in HTMl debuggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hagar schreef op 29 september 2002 @ 04:53:
Dat is niet waar. Ik heb het dreamweaver laten doen en hij kwam ook door de html validatie heen. Dus het is mij volledig onduidelijk waarom hij het niet doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar

Hagar

Diabootic

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 04:56:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb het dreamweaver laten doen en hij kwam ook door de html validatie heen. Dus het is mij volledig onduidelijk waarom hij het niet doet :?
Klopt, mijn excuses _/-\o_
Je mist zo laat op de avond wel eens een wat :z

Het probleem is de table die aan beide kanten van de content de lege ruimte moet opvullen. Je gebruik daar <table height="100%" blaat > en dat schijnt konqueror niet helemaal te begrijpen.
<table width="38" height="100%" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0">
<tr>
<td width="38" height="17" background="/images/eccp/3_1_1.jpg" tppabs="/images/eccp/3_1_1.jpg"> </td>
</tr>
<tr>
<td height="100%" background="/images/eccp/3_1_2.jpg" tppabs="/images/eccp/3_1_2.jpg"> </td>
</tr>
</table>
Dat stukje dus (en die aan de andere kant dus ook)

Afbeeldingslocatie: http://hagar.homeip.net/GOT/table.png

Wat hieraan te doen is zou ik je niet direct kunnen vertellen :'(

Edit: Bah die [ code] tags vernaggelen de hele layout

Nu ook zonder stropdas

Pagina: 1