in -= Radeon Topic - Deel 58 werd niet o m'n post gereageerd en ik vind niets in de search, dus dan maar hier:
ik heb een Radeon 8500 (275 Mhz pro editie), en wil op de DVI aansluting een CRT scherm hangen...
dus bestelde ik een DVI/VGA adapter en installeerde deze vol geode moed...
Alleen wordt dat ding doodleuk niet gezien door de pc (de tweede monitor via de DVI bedoel ik)...
Ik kan de monitor in beeldschermopties wel zien als optie maar als ik 'm activeer negeert ie dat en zet ie de instellingen terug. Daarom mijn vraag: zijn die dingen soms specifiek per kaart en is dit er een voor een andere kaart of zo? Zo nee wat kan het anders zijn (alle ATI drivers zijn geinstalleerd en uitvoerig geprobeerd)
Dit is de pinning:
plaatje i.v.m. hackpogingen op server weggehaald
ik heb een Radeon 8500 (275 Mhz pro editie), en wil op de DVI aansluting een CRT scherm hangen...
dus bestelde ik een DVI/VGA adapter en installeerde deze vol geode moed...
Alleen wordt dat ding doodleuk niet gezien door de pc (de tweede monitor via de DVI bedoel ik)...
Ik kan de monitor in beeldschermopties wel zien als optie maar als ik 'm activeer negeert ie dat en zet ie de instellingen terug. Daarom mijn vraag: zijn die dingen soms specifiek per kaart en is dit er een voor een andere kaart of zo? Zo nee wat kan het anders zijn (alle ATI drivers zijn geinstalleerd en uitvoerig geprobeerd)
Dit is de pinning:
plaatje i.v.m. hackpogingen op server weggehaald
[ Voor 0% gewijzigd door jopiek op 27-09-2002 12:40 . Reden: plaatje i.v.m. hackpogingen op server weggehaald ]
Cogito Ergo Credo