Beeld kantellen met Radeon

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik stuur mijn projector met een ATI-radeon aan. Nou wil ik de projector eik. op zijn kop hangen, maar uiteraard staat het beeld dan ook op zijn kop, nou waren er drivers van ATI die het beeld konden omdraaien. Maar de nieuwe Catalyst-meuk van Ati heeft deze optie er niet meer inzitten, weet iemand hoe ik die optie kan gebruiken met de nieuwe drivers ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• tbusquet
Ow, nog even een opmerking erbij, weet iemand of video overlay met die optie ook geroteerd wordt ? Dat is nl. wel nodig, anders heb ik er niets aan natuurlijk ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Zoek op http://www.driverheaven.net even naar de Plutonium driver. De WinXP versie kan het in ieder geval wel.

Dat van die overlay weet ik niet.

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die optie kun je toch met de Rage3D Tweaker activeren?

http://www.rage3d.com/r3dtweak/

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

kan ook met control panel volgens mij, moet je ff installeren van www.ati.com

JayGTeam (213177)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

zucht. Rage3d tweak moet je hebben inderdaad, dan kan je bij de R3D opties extra control panelen tevoorschijn toveren, en eentje daarvan heeft idd de functie die jij zoekt.

MechWarrior || Monsters Game

• tbusquet
Ik dank u zeer hartelijk.

• tbusquet
Maar nog 1 vraag, draait hij dan ook de overlay om ? ivm. de software dvdplayer.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
tbusquet schreef op 27 september 2002 @ 12:10:
Maar nog 1 vraag, draait hij dan ook de overlay om ? ivm. de software dvdplayer.
Ik zal et eens proberen ... moment :)

//edit

heb jij even geluk, overlay beeld draait mee om, zowel in venster als full screen

• tbusquet
KeRsTmAnNeKe schreef op 27 september 2002 @ 12:37:
[...]

Ik zal et eens proberen ... moment :)

//edit

heb jij even geluk, overlay beeld draait mee om, zowel in venster als full screen
Klinkt goed, maar ook met Cineplayer ?

;)

• tbusquet
Want ik hoorde dat daar problemen mee waren, dat het supporten van rotatie als limitatie de overlay had.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:13
Het 'ondertiteltoevoegingsprogramma' Vobsub heeft ook een optie 'flipped picture'.

• tbusquet
zetje01 schreef op 27 september 2002 @ 14:20:
Het 'ondertiteltoevoegingsprogramma' Vobsub heeft ook een optie 'flipped picture'.
Ok, maar fliped dat proggie de overlay dan ofzo ?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:13
Overlay zegt me niet zoveel.
Wat ik bedoel is dat je de divx op z'n kop af kunt spelen.
(wel handig, want sommigen hadden na upgrade van XP dat de divx omgekeerd op het scherm kwam. Dat viel dus met vobsub weer te corrigeren)
Pagina: 1