Toon posts:

2 verschillende Voodoo2 kaarten in SLI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

ik heb nu een Helios Voodoo2 12mb kaart, en wil graag nog een V2 kaart er bij hebben ( 12mb uiteraard 8 mb kan niet )
Nou heb ik altijd begrepen dat je iedentieke kaarten nodig had, maar kan ik ook gewoon een Diamond 12mb kaart gebruiken of van een ander merk om ze zo in SLI mode te krijgen?!

Verwijderd

NEEN! er schijnt een proggie te bestaan met de naam "mismatch" en dan zou het wel kunnen......

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb in het begin ook 2 verschillende 12mb kaartjes aan elkaar geknooptHet lukte niet met de normale drivers van beide kaarten.
Heb toen zitten snuffelen op het web en heb toen drivers gevonden die waren aangepast. Toen werkte het ineens wel. Toen nog niet echt heel stabiel maar het begin was er. Maar dat is al zo'n 1 1/2 jaar geleden, kan nu wel beter zijn geworden.

Verwijderd

Topicstarter
okay! dat bied perspectief dus!

Iemand nog recente ervaringen met het aan elkaar knopen van 2 verschillende kaarten, voordat ik tot aanschaf over ga van een 2de v2 kaart/

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

een vriend van mij heeft een 8 mb en een 12 mb creative voodoo 2 kaarten, ze zitten wel beidde in zijn pc nu maar of hij het al draaiende heeft onder tussen weet ik niet. Hij had in elk geval veel problemen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Waarom zoek je niet gewoon een helios erbij; weet je zeker dat het goed gaat.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

http://www.geocities.com/xcltempest/

Ook voor mismatched Voodoo drivers :)
Pagina: 1