Toon posts:

Alweer een ntldr probleem onder xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Naar het doorzoeken van alle onderwerpen over ntldr kom ik niet tot een oplossing voor mijn probleem dus vandaar...

Tot voor kort had ik een goed draaiend systeem...Recentelijk heb ik een teken programma geinstalleerd waarnaar mijn systeem opnieuw moest worden opgestart.
Da heb je de tering...ntldr is missing press any key.

Via recovery console ntldr terug gekopieerd naar de c-schijf waarnaar opnieuw opstaten maar weer dezelfde melding.

Via de xp-cd een repair gedaan met hetzelfde resultaat (geen dus) :(

Nu komt het vreemde....Als mijn systeem opstart, en de xp-cd zit erin, komt de vraag; booten van cd press a key....doe ik niets en start mij systeem door en kan ik gewoon in xp... 8)7

Iemand bekend met dit probleem of misschien nog beter een oplossing.

Oh ja mijn harddisk is ntfs

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
als je in xp kan komen kun je daar toch gewoon alle systeem bestanden terug zetten :?

Weet ff niet wat je dan bij uitvoeren moest typen maar dat is hier wel ergenes te vinden.

Last.fm
Films!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 20:34
staat er als je in windows zit, wel een bestand op je hd, die ntldr heet. hij sta los op je c-schijf maar is wel verboren.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij staat dit bestand er wel (ben nu op mijn werk) laat het vanavond ff weten.

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeft al niet meer...Toen ik de pc opstartte begon ineens de setup te draaien van xp?
Heb pc opnieuw geinstalleerd...dus deze kan gesloten worden.
Pagina: 1