Ik heb de faq gevolgd en het delen van internet gaat prima.
Er zijn 4 pc's in totaal:
1x Windows 98 SE @ Chello (delen via windows inet sharing)
1x Windows2k Prof (voorheen enigste pc met internet via ISDN)
1x Win98 SE
1x Win XP Proffesional @ Laptop
Nou werkt internet perfect op alle pc's. Alleen het mailen is een probleem. Ik werk met Outlook (niet express!!) die van het office pakket 2000. Hoe krijg ik dat daar in hemelsnaam klaar. Iedereen heeft het maar over gateway's en DNS. Weet wel wat het allemaal is
maar wat moet waar?
[off topic]
In elk topic staat een beetje, laat dit nou eens een topic worden waar geen domme vragen worden gesteld over OFFTOPIC. Ik (en volgens mij nog veel meer) zitten gewoon te wachten op een allesverklarend topic.
[/offtopic]
IP adres range is:
172.31.3.1 t/m 4
Subnetmask is:
255.255.0.0
Adres van internet pc is 172.31.3.1
Zit geen firewall sooi op. Alleen Win98SE
Ik wil gewoon e-mail'n msn'n kazaa'en op alle computers. Dat de filetransfer niet werkt bij msn boeit mu niet alleen. (wel mooi meegenomen al het wel werkt
)
Er zijn 4 pc's in totaal:
1x Windows 98 SE @ Chello (delen via windows inet sharing)
1x Windows2k Prof (voorheen enigste pc met internet via ISDN)
1x Win98 SE
1x Win XP Proffesional @ Laptop
Nou werkt internet perfect op alle pc's. Alleen het mailen is een probleem. Ik werk met Outlook (niet express!!) die van het office pakket 2000. Hoe krijg ik dat daar in hemelsnaam klaar. Iedereen heeft het maar over gateway's en DNS. Weet wel wat het allemaal is
[off topic]
In elk topic staat een beetje, laat dit nou eens een topic worden waar geen domme vragen worden gesteld over OFFTOPIC. Ik (en volgens mij nog veel meer) zitten gewoon te wachten op een allesverklarend topic.
[/offtopic]
IP adres range is:
172.31.3.1 t/m 4
Subnetmask is:
255.255.0.0
Adres van internet pc is 172.31.3.1
Zit geen firewall sooi op. Alleen Win98SE
Ik wil gewoon e-mail'n msn'n kazaa'en op alle computers. Dat de filetransfer niet werkt bij msn boeit mu niet alleen. (wel mooi meegenomen al het wel werkt
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 09:38 . Reden: + Kazaa,msn ]