Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Ja en ja ;-) De install is goed hoor rh is een van de beste distro voor wat betreft windows concurent zeg maar .. enne ja tis niet mijn distro maar wel 1 van de beste imho
En hoe zit het met de supoprt voro servers draaien enz? Heef tredhat trouwens iets van ports (zoals freebsd)
Doe eens wild, en kijk op de homepage van Redhat :?YT-Croc schreef op 27 september 2002 @ 10:04:
En hoe zit het met de supoprt voro servers draaien enz? Heef tredhat trouwens iets van ports (zoals freebsd)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
hmmm heb gister een nieuws voor tweakers ingevuld met links etc etc maar zie niks in de nieuws ... beetje raar dat ze dat niet doen altijd erg traag.
maar nog geen ftp site gezien waar ik heb kan downen iemand ?
officieel mogen de mirrors deze nl pas maandag vrijgeven.
maarja voutje van een mirror ergens ?
wil hem eigenlijk hebben van het weekend en niet de beta nl :-)
maar nog geen ftp site gezien waar ik heb kan downen iemand ?
officieel mogen de mirrors deze nl pas maandag vrijgeven.
maarja voutje van een mirror ergens ?
wil hem eigenlijk hebben van het weekend en niet de beta nl :-)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 11:22 . Reden: nog meer zooi :O ]
Verwijderd
Nieuws komt maandag pas op tweakers, omdat maandag pas de officiele release is (als ik alle soorten bronnen mag geloven).
.
Verwijderd
http://www.tweakers.net/nieuws/23564Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:16:
Nieuws komt maandag pas op tweakers, omdat maandag pas de officiele release is (als ik alle soorten bronnen mag geloven)..
Pagina: 1