Verwijderd
ze hadden beter iets kunnen maken van stats tot 14 juli en dan verder gaan met werk ingeleverd na 14 juli
dit betekend gewoon dat we ruim 2 maanden voor jan lul hebben zitten rekenen.
/me begint te wijfelen of hij nog wel ogr wil gaan doen !!
Zonde van die cpu cycles
Verwijderd
Dan ga je toch gewoon ECCp doenVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 08:56:
dit zuigt
ze hadden beter iets kunnen maken van stats tot 14 juli en dan verder gaan met werk ingeleverd na 14 juli
dit betekend gewoon dat we ruim 2 maanden voor jan lul hebben zitten rekenen.
/me begint te wijfelen of hij nog wel ogr wil gaan doen !!
Maar begrijp ik hier dus uit dat RC5 Afgelopen is
/me Is al een hele lange tijd geleden gestopt met RC5 (100% TGA wie kent ze nog
*Sossa is nog niet helemaal wakker en had eerst ff verder moeten kijken dan gelijk te blaten
Maar als * stok on the bright side looked, ziet ie dat op de laatste dag QU|CCC 1e stond, dus we toch de victorie binnen hebben...
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Of bedoel je dat DPC team nummer 1 geworden is
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
hmmmtheezeefje schreef op 27 september 2002 @ 12:33:
Hehe, misschien staat de LawnMooherMen dan weer in de top 10
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Yes, thank youVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 20:25:
Hier mag op gedronken worden
Grolschje dan maar allemaal ????
Hold on, folks. We're talking about how we can show you stats including the period between 7/14 and 9/26. I think it's going to happen, but I need some help from others who are also very busy.
Your point about things beyond your control is exactly the motivation behind putting stats back. As someone else said, our policy has been to give full credit when work has been invalidated. The fact that we knew before you did doesn't change the fact that you were all working very hard to turn around those blocks. Likewise, you could make the case that only one block out of the whole project was "necessary".
We're still working out when, if and how we will bring back the stats in the gap, but you can be sure that we aren't going to just drop this without more serious discussion internally.
__
Bruce Wilson <bwilson@distributed.net>
PGP KeyID: 5430B995, http://www.toomuchblue.com/
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Dat zou voor mij dus bijna betekenen dat ik nooit heb meegedaan
Nu ook zonder stropdas