kan je daarmee gelijk je kabel modem op aansluiten; het is gewoon zoŽn realtek 8139 kaartje. Of kan je daarmee niet je kabelmodem aansluiten?
daar kan je wel direct op je kabel modem aansluiten.. al is het wel zo dat als je direct op je kabel modem zit je hoogst waarschijnlijk wel een crossed cable moet gebruiken van een standaard kabel.. maar dat is zo te doen
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
volgens mij is crossed niet nodig, van ADSL modem iig niet, maar voor de rest moet je de onboard gewoon beschouwen als een normale netwerkkaart je kan er alles mee doen wat je maar wil
(naja, niet gigabit aansturen ed, maar dat wist je al wel)
[edit]
dacht ik al
[edit]
(naja, niet gigabit aansturen ed, maar dat wist je al wel)
[edit]
dacht ik al
[edit]
[ Voor 0% gewijzigd door RawPeanut op 27-09-2002 01:33 . Reden: vorige post ]
Canon Digital Ixus V3
Verwijderd
ook al heb je wel gelijk, je mag best vriendelijk blijvenVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 01:32:
Onzin, je kunt hier gewoon een normale niet-crossed kabel voor gebruiken.
sinds wanneer is iets onzin noemen onaardig, als je nou zei wat een sukkel dat je denkt dat er een cross voor gebruikt moet worden dan heb je gelijk, dit is puur een feit verwerpen, waarschijnlijk was het niet de bedoeling van robke om te flamenVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 01:33:
[...]
ook al heb je wel gelijk, je mag best vriendelijk blijven
Canon Digital Ixus V3
Het was toch ook verwerpelijk? 't Is een schop tegen de informatie...das waar. Als die informatie incorrect is is 'onzin' ook op zijn plaats.
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
offtopic:
Wat een onzin-discussie
Wat een onzin-discussie
Je hebt idd geen crossed nodig, een flat werkt hier prima.
Ik heb zelf wel eens problemen met een onboard kaart gehad, maar het zou moeten kunnen. Sommige providers doen wel eens lullig over je MAC-adres.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 21:27 . Reden: streepje rechtzetten ]
wat een ONZIN! .. hoe weet jij nou wat voor modem hij heeft ?Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 01:32:
Onzin, je kunt hier gewoon een normale niet-crossed kabel voor gebruiken.
Verwijderd
onzin! ik zou zeggen niet helemaal of altijd waar, dat is denk ik meer op zijn plaats......tweakerbee schreef op 27 september 2002 @ 01:40:
Het was toch ook verwerpelijk? 't Is een schop tegen de informatie...das waar. Als die informatie incorrect is is 'onzin' ook op zijn plaats.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()