Toon posts:

hoe kan ik in mijnk7t msi de multipleier regelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ikheb een msi k7t als extra pctje
daar zit een tbird 1133 mhz cpu in die standaard qua bios instelling op 850 draait wat vrij laag is naar mijn mening. Nu kan ik deze cpu nie hoger zetten (alleen dmv fsb verhoging wat nie echt opschiet) nu is mijn vraag; weet iemand geen oc bios waarbij ik niet alleen de fsb verhoog optie heb maar ook een multipleier optie heb om te verhogen die heb ik nu n.l. niet en das nogal lastig

iemand die hier meer van weet of de oplossing weet heirvor (als die er is) is bij voorbaat bedankt en krijgt een zegen van mij :P

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Is het toevallig een K7T PRO ?? Dan kan je de bussnelheid iig niet op 133 MHz zetten en met dit mobo'tje is het ook niet mogelijk om de multiplier in de bios te veranderen. Om over te klokken zal je bruggen open moeten gaan krassen en dan opnieuw verbinden. (Is niet makkelijk om dat voor elkaar te krijgen..) Heb zelf hier nog zo'n bordje draaien met een Duron 650, en de vorige eigenaar heeft de Duron 650 zo proberen te unlocken. Alleen het is hem niet helemaal gelukt, op een gegeven moment wilde ie alleen nog maar op 600 MHz draaien. Met een beetje gummen en tekenen heb ik 'm toch weer op 650 gekregen..

Anders moet je het bordje een keer vervangen door een ECS K7S5A ofzo, dan draait ie wel op 1133 MHz.

Verwijderd

Topicstarter
hoe krassen ?

kun je met de bruggen lopen pielen en daar de multipeier instellen ?

Verwijderd

yep bepaalde bruggen doorverbinden geeft een bepaalde multiplier maar ik weet de site niet meer

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, de K7T pro ondersteund inderdaad geen multiplier veranderingen.. Daar is ook geen OC-bios voor helaas..

En over dat veranderen van die bruggen.. Daar is pas nog een topic over geweest: fixed multiplier wijzigen op Tbird 1400

Daar staan wel wat nuttige links in..

Succes.

Dit topic is gesloten.