heel concert opsplitsen in losse nummers

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• MrHighStone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Het zal vast eerder aan de orde geweest zijn, maar met de search kom ik op de meest vreemde topics terecht...
Het is als volgt, heb een mp3 bestand waarin zo'n 12 tracks van een live registratie staan. Ik wil deze naar cd branden, maar wel zodanig dat het niet als een track op cd terecht komt. Eerst moet deze mp3 dus gesplitst worden of hoe je het ook doet... Nu de hamvraag, hoe doe ik dit het handigst? Welke tool is hiervoor het meest geschikt? Bestaan er ook tools waarmee je ahw de splitspunten van een track kunt aangeven en direct kunt branden?

ps. wist niet goed of ik deze nu in de cdrw of av forum moest mikken...

Een file op de A12 is nooit grappig...

Verwijderd

kort maar krachtig TOOL Cooledit

gebruik cooledit tevinden op kazaa makkelijk in gebruik wijst voorzichzelf

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Ik gebruik daarvoor altijd de standaard functie van Nero...Werkt goed, en kan zo direct branden. Settings voor die mp3 sla je best op, dan kan die later makkeljik terug opgesplitst krijgen & branden, terwijl je nu gewoon die 1e mp3 kan beluisteren aan 1 stuk door.

Is soms wel wat prutswerk, maar imho toch simpel/degelijk

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• unitzero
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01 13:22
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 00:57:
kort maar krachtig TOOL Cooledit

gebruik cooledit tevinden op kazaa makkelijk in gebruik wijst voorzichzelf
CoolEdit is inderdaad als demo-versie te downloaden op www.syntrillium.com. ;)

Verder zijn er heel wat leuke freeware-progamma's te krijgen, probeer eens op www.download.com en zoek op iets als mp3 en split

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:15

Jag

Dit is al vaak genoeg langsgekomen om met de search te kunnen vinden :).

Dit topic is gesloten.