Client runnen zonder ingelogd te zijn

Pagina: 1
Acties:

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:58
Kan dit, want bij ons op school zijn staan er een stuk of 30 PIV 1,5 Ghz en nog wat 200Mhz pc's, maar het grootste deel van de dag is er niemand ingelogd. Is er een manier om ook dan de client te runnen. Het gaat mij niet om een bepaalde client specifiek maar in het algemeen.

En draait een client door als een computer word vergrendeld?

Ik doe zelf ECCp maar de school wil daar niet aan mee doen. Maar misschien willen ze mee doen als het voor een goed doel is zoals Think.

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Weet zelf totaal niets af van de clients, maar als je die als service kan laten draaien is dat wel OK.

Een vergrendelde PC (2000/XP) laat alle sprocessen/services draaien, maar geeft gewoon geen toegang meer tot de interface/desktop. Alle processen blijven iig wel draaien.

Ik zou hoedanook niet zonder toestemming van de directie die clients laten runnen, want daar kan je best wel problemen mee krijgen (is reeds voorgevallen dacht ik)

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:58
Ja klopt dat verhaal heb ik gelezen. Maar ik wou het voorstellen aan de systeem beheerder. Wie weet doen ze het. Wel moeten ze dan DPC Joinen natuurlijk :D

Maar als het ook kan draaien als er niemand is ingelogd dan levert dat ook nog heel veel extra ......'s op (voor welk project het ook word).

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

ECCp is als een service te draaien onder 2k en XP.
Geloof dat je dan in een dosbox het volgende deed: filename.exe -install
Dan wordt ie als service geinstalleerd....

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Fout.

Eccp kun je, net als elk ander windows programma als service instaleren met srvany. Dus UD Think zal dat ook lukken. Vraag het anders ff in betreffende hitparades.

Voor info over srvany, zoek op Google en je wordt ermee doodgegooid :)