Firmware updates

Pagina: 1
Acties:

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem.....
Mijn nero versie 5.5.9.0 geeft bij recorder info aan dat mijn Sony CRX140E (8x4x32) overburn ondersteund maar enkel in dao 96
Echter het mooie proggie van ahead, cd-speed test de disc maar tot 11 minuten, precies wat ie aangeeft in Nero zelf wanneer je een 90 min 800mb cd erin stopt.
Probeer ik die cd alsnog te branden met overburn aan, wat dus eigenlijk wel zou moeten dan krijg ik dus de error dat het niet kan en ik vermoed ergens bij die 11 minuten grens.
Nu dacht ik aan een firmware update waardoor het misschien verholpen zou worden maar op de site van Sony nergens een firmware update te vinden; Mijn vraag is dus waar haal ik firmware versies voor de Sony CD-RW 's vandaan en weet iemand misschien wat hier fout gaat als het de firmware niet kan zijn?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

mischien ff op google zoeken naar je model writer :? of bij sony op de website.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik betwijfel of je Sony het echt wel ondersteunt!! HP had ook een serie die door Sony gemaakt werd (ik d8 de 8210 o.i.d.), dit was een Sony CRX140 met een HP firmware!

Deze konden standaard niet eens 80 minuten cd's aan:'( Pas na een firmware update van Sony kon die met moeite 80 minuten cd's aan!

Ik heb dus echt sterk m'n twijfels over 90 minuten support. Er waren toen in die tijd echt maar weinig branders die 90 minuten ondersteunden!

webOS all the way!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Firmware versie 1.0 S voor de CRX140 :)

At your service!

Ik heb m'n twijfels of het ooit gaat werken die 90 minuten cd-r's, maar nooit geschoten is altidj mis :+

webOS all the way!