Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik betwijfel of je Sony het echt wel ondersteunt!! HP had ook een serie die door Sony gemaakt werd (ik d8 de 8210 o.i.d.), dit was een Sony CRX140 met een HP firmware!
Deze konden standaard niet eens 80 minuten cd's aan:'( Pas na een firmware update van Sony kon die met moeite 80 minuten cd's aan!
Ik heb dus echt sterk m'n twijfels over 90 minuten support. Er waren toen in die tijd echt maar weinig branders die 90 minuten ondersteunden!
Deze konden standaard niet eens 80 minuten cd's aan:'( Pas na een firmware update van Sony kon die met moeite 80 minuten cd's aan!
Ik heb dus echt sterk m'n twijfels over 90 minuten support. Er waren toen in die tijd echt maar weinig branders die 90 minuten ondersteunden!
webOS all the way!
Firmware versie 1.0 S voor de CRX140 :)
At your service!
Ik heb m'n twijfels of het ooit gaat werken die 90 minuten cd-r's, maar nooit geschoten is altidj mis
At your service!
Ik heb m'n twijfels of het ooit gaat werken die 90 minuten cd-r's, maar nooit geschoten is altidj mis
webOS all the way!