Dat is al meerdere keren verzocht aan de Parse heren, maar tot nu toe is dat nooit gehonereerd met een een of ander in mijn ogen niet helemaal geldig excuus.
Mijn conclusie: ze hebben er geen tijd voor of geen zin in.
Mijn conclusie: ze hebben er geen tijd voor of geen zin in.
We spend our years as a tale that is told
is opnieuw posten geen optie, voor de echte 'goede' hitparades?
Verwijderd
Persoonlijk lijkt me dat zinloos. Er zijn duizenden topics en ontelbare posts gedaan met topix. Ik wil niet bij het team zijn dat nu de nuttige teksts uit die zooi mag halen om opnieuw te postenreggy schreef op 26 september 2002 @ 23:41:
is opnieuw posten geen optie, voor de echte 'goede' hitparades?
Lijkt me dat het vrij eenvoudig is om die posts om te zetten. Maar zoals Dutchman zegt : dan moeten de Parse heren wel zin hebben om een weekje te werken
er zijn een beetje veel DPCH's in het verleden gepost, als je die allemaal met de hand moet gaan editen ben je wel een paar weken zoet.
Mjah, maar de meesten zijn toch met een bepaalde richtlijn opgesteld? Dan moet het toch niet te moeilijk zijn om ze op die richtlijnen te tekkelen en ze weer braaf de goede vorm aan te laten nemen? Kom op zeg, daar moet toch een leuk progje voor te compilen zijn die iig de meesten auto om kan zetten? Lijkt me zeer sterk dat dat niet kan! Iemand die hier anders over denkt: Just tekkel me
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Het is heel makkelijk voor ze om de oude posts om te zetten, maar ze willen dat niet omdat je dan kans hebt dat mensen html hebben gebruikt in hun posts op het moment dat ze nog geen html rechten hadden. Er zou dus een kans kunnen bestaan dat oude posts van mensen zonder html rechten illegale code bevatten waardoor de layout van die oude post vernaggeld wordt.
Om die reden wilde men de boel niet omzetten.
Nu vind ik dat een beetje simpele redenatie omdat je ook kunt zeggen dat je alleen topics met hitparade in de titel omzet naar html, en and eventueel nog alleen die posts van de mensen die als dpch poster bekend zijn. Dan doe je alleen de DPCH's, en heb je met de rest geen last.
Mij lijkt het dat een bedrijf dat zo'n forum zoals dit op poten kan zetten toch ook wel een beetje met data kan spelen.
Nu vind ik dat een beetje simpele redenatie omdat je ook kunt zeggen dat je alleen topics met hitparade in de titel omzet naar html, en and eventueel nog alleen die posts van de mensen die als dpch poster bekend zijn. Dan doe je alleen de DPCH's, en heb je met de rest geen last.
Mij lijkt het dat een bedrijf dat zo'n forum zoals dit op poten kan zetten toch ook wel een beetje met data kan spelen.
Dat is zeker wat iedereen denkt.. op 1 persoon na, dat is dezelfde persoon waar mijn signature over gaatKoW schreef op 28 september 2002 @ 11:03:
Het is heel makkelijk voor ze om de oude posts om te zetten, maar ze willen dat niet omdat je dan kans hebt dat mensen html hebben gebruikt in hun posts op het moment dat ze nog geen html rechten hadden. Er zou dus een kans kunnen bestaan dat oude posts van mensen zonder html rechten illegale code bevatten waardoor de layout van die oude post vernaggeld wordt.
Pagina: 1