To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ook niet als je wacht? Misschien gaat hij pas na 60 seconden oid uit.
Probeer anders een service pack voor nt4 (heb je die nieuwe al?) of anders windows 2000, da's ook NT per slot van rekening.
Imp
Probeer anders een service pack voor nt4 (heb je die nieuwe al?) of anders windows 2000, da's ook NT per slot van rekening.
Imp
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Verwijderd
NT4 heeft de optie auto-power-down nog nooit gezien of gehoord. Hierdoor stop deze lekker bij het schermpje RESTART dat in je beeld verschijnt.
Helaas heb ik hier ook nog gen opties voor gevonden
Helaas heb ik hier ook nog gen opties voor gevonden
Helaas, ik ga maar een hele lang verlengsnoer aanleggen 
Thanx!
Thanx!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Dat bestaat wel in de registry is er een key voor, ik ga ff zoeken. Dus tot later.
Meh ...
Wowww dat is goed nieuws, ik ga het meteen proberen vanavond,
Hartstikke bedankt alvast!!!
Hartstikke bedankt alvast!!!
das mooi, was er ook al een tijdje naar op zoek. Waarom staat dat niet gewoon (net als bij win9x) standaard al op 1??
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ik denk dat ze anders bang zijn dat mensen met 1 druk op de knop een hele server plat gooien ipv twee drukken op een knop
Verwijderd
Je moet alleen je hal.dll vervangen door de versie uit nt4sp4 genaamt hal.dll.softext
Met de standaard versie welkt het niet
Met de standaard versie welkt het niet
Verwijderd
wrom moet een server uit dan ?
bij ons staat een 486 met linux gewoon 24/7 als blind systeem te draaien geen toetsen board geen muis geen monitor gewoon helemaal niks gaat alleen uit als er aan de hardware configuratie word gesleuteld en met software verandereinging gewoon een dat onderdeel opnieuw opstarten
bij ons staat een 486 met linux gewoon 24/7 als blind systeem te draaien geen toetsen board geen muis geen monitor gewoon helemaal niks gaat alleen uit als er aan de hardware configuratie word gesleuteld en met software verandereinging gewoon een dat onderdeel opnieuw opstarten
Pagina: 1