Wat ik nu meemaak.... Ik zit hier rustig muziek te luisteren, en oppeens begint een hele zachte vage mannenstem mijn muziek te terroriseren. Dus ik zet die muziek uit met de gedachte dat er met die MP3's iets mis is, en ja hoor, hij gaat gewoon door. Nu heb ik hardwarematig de volgende situatie:
Van PC naar HiFi set en dan van HiFi set via koptelefoon naar mijn hoofd.
De stemmetjes gingen door dus ik zoeken naar andere oplossingen, ik haal de audio stekker uit mijn PC om te kijken of een of ander geinig progje mij pest, nee.
Ik zet de radio heel hard (wat gepaart gaat met veel ruis) om hem beter te verstaan, maar er gebeurt nix, hij blijft zacht.
Dus mijn PC of Radio is het niet die deze vage stem voortbrengt.
Dus ik denk verder, ik zet mijn koptelefoon af, en ja hoor, hij houdt op, ik hoor enkel mijn PC blazen, zet ik die koptelefoon weer op, hoor ik hem weer. En dan nu het vreemde: Als ik de radio helemaal UIT zet, dan stop de stem WEL, maar het volume van die kast heeft geen effect op de stem, heeft iemand een idee welk X-Files figuur mij aan het pesten zou kunnen zijn want ik snap niet dat mijn radio het tegelijk wel en niet kan zijn.
[edit]
Nee, ik doe niet aan drugs, roken of wat dan ook, alleen koffie
.
Van PC naar HiFi set en dan van HiFi set via koptelefoon naar mijn hoofd.
De stemmetjes gingen door dus ik zoeken naar andere oplossingen, ik haal de audio stekker uit mijn PC om te kijken of een of ander geinig progje mij pest, nee.
Ik zet de radio heel hard (wat gepaart gaat met veel ruis) om hem beter te verstaan, maar er gebeurt nix, hij blijft zacht.
Dus mijn PC of Radio is het niet die deze vage stem voortbrengt.
Dus ik denk verder, ik zet mijn koptelefoon af, en ja hoor, hij houdt op, ik hoor enkel mijn PC blazen, zet ik die koptelefoon weer op, hoor ik hem weer. En dan nu het vreemde: Als ik de radio helemaal UIT zet, dan stop de stem WEL, maar het volume van die kast heeft geen effect op de stem, heeft iemand een idee welk X-Files figuur mij aan het pesten zou kunnen zijn want ik snap niet dat mijn radio het tegelijk wel en niet kan zijn.
[edit]
Nee, ik doe niet aan drugs, roken of wat dan ook, alleen koffie