Ik ben aan het proberen om op een mainpage van een site de 10 laatst geposte threads te plaatsen van een forum in mijn geval vbulletin 2.2.7 Ik kom wel aan dingen die je main index van het forum veranderen maar ik moet iets hebben wat van niet forum toch de laatste forum posts laat zien, zoiets als in tweakers.net mainpage.
Ik heb al geprobeert om van die php portals uit elkaar te halen en dan weer in elkaar te zetten zodat het wel werkt maar op de een of andere manier lukt het niet, en als ik zoek op internet voor van die dingen vind ik alleen van die portals en dat wil ik niet.
Kan misschien iemand mij helpen hiermee, met een url of een stuk code dat ik verder kan
Alvast bedankt
...greetz BeFFie
Ik heb al geprobeert om van die php portals uit elkaar te halen en dan weer in elkaar te zetten zodat het wel werkt maar op de een of andere manier lukt het niet, en als ik zoek op internet voor van die dingen vind ik alleen van die portals en dat wil ik niet.
Kan misschien iemand mij helpen hiermee, met een url of een stuk code dat ik verder kan
Alvast bedankt
...greetz BeFFie