Toon posts:

Windows '98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik voorkomen dat win'98 de externe verbinding opstart als ik verbinding wil maken met een ander netwerk via een router.
Ik wil wel graag de externe verbinding instand houden ivm internet?

Verwijderd

Shit man ik heb het zelfde probleem!
Please someone HELP US!!!!!

Verwijderd

err, volgens mij moet je dan in je internet explorer bij options-connections instellen 'dial whenever a network connection is not available' of 'never dial a connection'.

toch? Of zit ik er weer eens helemaal naast ;-)

Groets
HC

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12
HeartCore heeft gelijk. Ik had thuis hetzelfde probleem... :)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al geprobeerd maar als ik dan internet explorer opstart komt hij niet met mijn externe toegang

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 12:04 schreef Beemer het volgende:
Had ik al geprobeerd maar als ik dan internet explorer opstart komt hij niet met mijn externe toegang[/quote]Dan moet je handmatig (via Externe Toegang) de verbinding naar internet openen...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Topicstarter
He gaat eigenlijk niet over mij maar over andere gebruikers. Is er geen mogelijkheid om dat automatisch te laten verlopen

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er is in Externe Toegang - Opties een optie om het gebruik van extern toegang uit te zetten voor een netwerkverbinding.

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt niet als je dat doet dan start hij nog de externe verbinding op.
Ik gebruik Terminal server client om verbinding te maken met extern netwerk.

Verwijderd

Olaf bijna goed, er is een optie voor uitschakelen van internetprogramma's en dus NIET voor netwerkprogramma's.
Anders was dit de oplossing geweest inderdaad. Het probleem is dus als we de Terminal Server client starten dan komt Dial-up networking op het scherm, en dat moet voorkomen worden.
Pagina: 1