Hey mensen,
Ik weet niet of er onlangs al een topic als dit is geweest, maar het is weer eens tijd voor een nieuwe console voor Pauwl
Ik heb dus zo'n beetje alles gehad, en het laatste wat ik nu heb liggen is een gba en een dreamcast (rip
)
However, we mogen nu dus kiezen uit een PS2, Gamecube en een Xbox
Hoe zit het nu eigenlijk met deze 3 consoles?
Ik heb me alweer een tijdje niet meer verdiept in de wondere wereld der consoles dus graag jullie visie.
Ten eerste hebben we de PS2, natuurlijk een shitload aan games (helaas niet allemaal even goed) maar inmiddels alweer wat ouder. Vervolgens komt de wonderdoos van ome Bill
Hoe staat het eigenlijk met deze doos?
Hier en daar lees ik dat hij min of meer geflopt zou zijn door tegenvallende verkopen. Aan de andere kant is hij door een mod weer beschikbaar voor andere doeleinden (oa grotere hd, bakcups spelen, divx spelen, emulators spelen
) En ten slotte de gamecube. Ik weet eigenlijk nog bijzonder weinig af van dit wonderlijke kubusje. Hoe is het gestelt met het toch wel kinderachtige imago van de big N? Is het nog steeds kiddy games of kunnen de stoere mannen er nu ook eens fatsoenlijk op gamen
Ohja... het meeste zal ik vechtspellen en sport/racespellen gaan spelen. Advantures boeien me niet zo
maar af en toe een max payne achtig gamepje zal er wel ingaan 
Met andere woorden: Wie kan me vertellen hoe het staat met de huidige generatie game consoles? Is het waar dat de xbox geflopt is? Welke zal het beste gamesaanbod hebben voor mijn genre games?
P.S. Het is zeker niet de bedoeling dat dit een flame topic gaat worden ofzo, ik ben enkel geinsteresseerd in de voor- en nadelen van deze 3 consoles
Ik weet niet of er onlangs al een topic als dit is geweest, maar het is weer eens tijd voor een nieuwe console voor Pauwl
Ik heb dus zo'n beetje alles gehad, en het laatste wat ik nu heb liggen is een gba en een dreamcast (rip
However, we mogen nu dus kiezen uit een PS2, Gamecube en een Xbox
Hoe zit het nu eigenlijk met deze 3 consoles?
Ten eerste hebben we de PS2, natuurlijk een shitload aan games (helaas niet allemaal even goed) maar inmiddels alweer wat ouder. Vervolgens komt de wonderdoos van ome Bill
Ohja... het meeste zal ik vechtspellen en sport/racespellen gaan spelen. Advantures boeien me niet zo
Met andere woorden: Wie kan me vertellen hoe het staat met de huidige generatie game consoles? Is het waar dat de xbox geflopt is? Welke zal het beste gamesaanbod hebben voor mijn genre games?
P.S. Het is zeker niet de bedoeling dat dit een flame topic gaat worden ofzo, ik ben enkel geinsteresseerd in de voor- en nadelen van deze 3 consoles