Toon posts:

Leadtek Winfast TV 2000 XP: Is dit wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik wil een TV Kaart kopen. Wil er films mee opnemen, screen captures, teletekst, graag Afstandbediening. Dat kan dus goed met deze kaart:
Leadtek Winfast TV 2000 XP Digital TV tuner, PCI.
Zijn er mensen die ervaringen met deze kaart hebben? Hij kost dus 69,-. Heeft iemand misschien andere kaarten rond deze prijsklasse?

Alvast bedankt.,

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dit is een beetje ervaring vraag topic (slotjes dreiging is er dus) ...

Zoek eens op google ofzo, denk niet dat heel veel mensen deze kaart hebben (of slaan al die functies op de My ViVo ofzo, die info kan je namelijk prima op i-net vinden :P )

Ik weet niet precies wat er met dit topic gebeurt, maar ik zou eerst zelf wat zoekwerk verrichten :)

De meeste mensen deugen!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TV-kaart..

move VB -> AV :)

Verwijderd

Topicstarter
marzzman schreef op 26 september 2002 @ 22:26:
Dit is een beetje ervaring vraag topic (slotjes dreiging is er dus) ...

Zoek eens op google ofzo, denk niet dat heel veel mensen deze kaart hebben (of slaan al die functies op de My ViVo ofzo, die info kan je namelijk prima op i-net vinden :P )

Ik weet niet precies wat er met dit topic gebeurt, maar ik zou eerst zelf wat zoekwerk verrichten :)
uhmm.. ik wou dus gewoon weten of er mensen zijn die er ervaring mee hebben.. ik weet eigenlijk wel wat deze kan .. .. maar ik zei die dingen er bij dat ze dan maybe een andere konden aan raden .. gewoon of de kaart bevalt of niet :D