Ik kan niet eens met mozilla naar hun website surfen, alleen om die reden zou ik al geen dienst van hun afnemen. Ze kunnen zich dus al niet aan de wc3 regels houden.
En er lopen al 2 draadjes over wireless internet aanbieders in IT, maar deze houden zich meer bezig met plaatsen waar nog geen breedband beschikbaar is. Dus een kwestie van kiezen is daar niet ter sprake.
Volgens mij zijn deze 2 ook nog niet begonnen met het leveren van hun diensten. Naar mijn weten beginnen er testen eind volgende maand.
Ik zie net dit op de website (via een omweg toch gekomen)
Hoe werkt het?
Elecserv beschikt zelfstandig over een zendmodule die ervoor kan zorgen dat u d.m.v. FM signalen de beschikking heeft over toegang tot internet. U word aangesloten op het draadloze netwerk van Elecserv. Vooralsnog is het alleen mogelijk dat u hemelsbreed in een straal binnen 6 km van Elecserv woont. ( ook industrieterrein Quakenburg te Harkema en in zuidoostelijke richting van Surhuisterveen valt binnen de bereikbaarheid ) Het systeem ondervind nauwelijks FM storingen van buitenaf, mocht dit wel voorkomen door bijvoorbeeld zendpiraten, dan schakelt Elecserv u over op een andere frequentie. Bij een te hoge storing in het FM netwerk kan Elecserv u zelfs overzetten op een AM frequentie.
Dus die hebben gewoon een eigen access point hangen en spelen internet providertje, ik vind dat je er niet teveel van mag verwachten.
En wireless internet over AM

Wordt dat dan via een 27mc bakkie gedaan met packet radio.
[
Voor 0% gewijzigd door
Attilla op 26-09-2002 22:18
. Reden: Toevoeging ]