Toon posts:

AMD Voeding ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een AMD Athlon XP 1800+ processor gaan kopen,
Maar moet ik dan ook een goeie grote voeding hebben die wel 250 Watt heeft of maakt dit niet zo heel veel uit...

En wat voor merk Koeler is een beetje goed, ik heb nu de ervaring met CoolerMaster opgedaan... Moet ik dit aanhouden ?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Meestal is 300watt voldoende voor de meeste systemen.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
300 Watt, kan ik niet een 250 Watt voeding gebruiken hiervoor ?

• dominic

dominic

will code for food

Kun je proberen, waarschijnlijk werkt dat ook wel maar dan moet even opletten wanneer je veel hdd's en kaarten gaat insteken.

Ik raad je toch een 300watt aan.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

voor een amd systeem kan je het beste een 3oowatt voeding nemen, of hoger natuurlijk :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan moet ik dus eigenlijk ook een nieuwe voeding kopen, maar als ik Op die voeding, alleen een mobo + Netwerkaart + Videokaart + HDD + FDD + CdRom aansluit, loopt het dan nog optimaal of....

• dominic

dominic

will code for food

Misschien wel, maar ongetwijfeld hang je er toch weer binnen een half jaar meer rommel in dus mag je evengoed een zwaardere voeding erin gaan hangen.

300watt heb je in ieder geval genoeg aan.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je kan gewoon je oude voeding (250watt :? ) erop aansluiten :)
er zal niks ergs gebeuren, en als hij het trekt dan hoef je geen nieuwe te kopen.
maar krijg je last met je compu zoals vastlopers herstarten enz. dan kan je altijd nog uit kijken naar een andere voeding :)
je komt er alleen achter als je het uit probeerd ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• dominic

dominic

will code for food

- oops -

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan houden we het hierop, gewoon een nieuw voeding, bedankt, want als ik dit niet had gevraagt had ik gewoon de 250 Watt voeding in laten zitten.... THNX allemaal

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:37
ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt loop/fiets/kruip/rol je even naar de computershop op de hoek, en haal een andere voeding. Ik denk dat het wel werkt hoor, ik heb een pIII 450 met 3hd's (7200 rondjes per minuut), brander, cd-rom, tape drive, en nog een hele zooi kaarten. Dat gaat perfect.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

psmeets schreef op 26 september 2002 @ 22:05:
ik zou het gewoon proberen, als het niet werkt loop/fiets/kruip/rol je even naar de computershop op de hoek, en haal een andere voeding. Ik denk dat het wel werkt hoor, ik heb een pIII 450 met 3hd's (7200 rondjes per minuut), brander, cd-rom, tape drive, en nog een hele zooi kaarten. Dat gaat perfect.
PIII 450 (rond de 11 watt) en AMD XP(50-60 Watt) zijn niet echt vergelijkbaar qua stroomverbruik hoor.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Zoekvraag

Trouwens een P3 450 haalt echt geen 11watt, dat doet een laptop cpu. Een celeron 600 heeft 23watt en een P3 450 zit snel tegen de 35-40 aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.