Toon posts:

Iemand een overzicht van clientsoftware na RC5-64?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na RC5-64 zou ik graag een ander project willen doen met een goede stabiele client.
En wat vooral een reden was waarom ik RC5-64 deed was dat er een goede proxy was die je kon draaien zodat alle clients geen internet connectie hoeven dat alleen de proxy hoef te fetchen en te flushen.
Als ik het zo zie kan alleen OGR dit...Iemand anders andere opties?

Verwijderd

DPC'ers na RC5, wat kunnen en gaan ze doen?

Zie deze posting van mij, onderaan, alle projecten met eigen proxy. (D2OL is wel public proxy, dus kan je niet op je eigen netwerk draaien)

Verwijderd

Topicstarter
Is heel leuk die Eccp proxy..maar mijn probleem dat alle clients niet naar internet kunnen worden niet opgelost omdat die proxy bij de utwente ofzo draait..snappie? En ik zie niet dat teamcoldfusion(die Ronnie Tober met RC5-64 zijn voorbijgeflits) dit mooie stukkie software aan mij geven;) snappie...

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

dit riekt weer naar reclame vrees ik...

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:06:
Is heel leuk die Eccp proxy..maar mijn probleem dat alle clients niet naar internet kunnen worden niet opgelost omdat die proxy bij de utwente ofzo draait..snappie? En ik zie niet dat teamcoldfusion(die Ronnie Tober met RC5-64 zijn voorbijgeflits) dit mooie stukkie software aan mij geven;) snappie...
ECCp hoeft helemaal geen inet connectie :) Je flusht gewoon naar die proxy(die ze heus wel geven hoor, anders wordt ik boos :p ), die proxy laat je de DP's verzamelen. Dan copy je die DP list en send je ze thuis, of als je op de proxy internet hebt laat je die flushen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:06:
Ik zei dus dat er publieke proxies zijn, maar dat als je moeilijk wilt doen er ook een gewone netwerk proxy is :)

_geus_ heeft namelijk een heel mooi stukkie software gemaakt dat ze eccp proxy noemen ;) het is nog niet helemaal af, maar kan wel gebruikt worden...

Meldt je maar in de hitparade, er zijn vast mensen die je kunnen helpen!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp heeft alleen Eecp en OGR support voor het draaien van je eigen proxies op een netwerk? Want het maakt mij niet echt veel uit wat voor project er draait als er maar goede clients en een goede proxy voor is.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

QWIE!!!!!!! :D Long time no see. Je hebt je rustig gehouden sinds onze battle :)

Je hebt hetzelfde probleem als ik trouwens. Voorlopig switchen ze naar OGR, maar wil eigenlijk iets anders. Klim in de draad en zoek het uit, doe ik ook!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Hey die mobster :) Ja ik leef nog..dus jullie gaan ook over naar ogr eerst?

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:36

radial

Watch out

Mobster schreef op 26 september 2002 @ 23:57:
...Je hebt hetzelfde probleem als ik trouwens. Voorlopig switchen ze naar OGR, maar wil eigenlijk iets anders...
Misschien voor even de beste oplossing om OGR te doen en wachten totdat opvolger rc72 gaat beginnen dan kan je teminste weer eigen proxy voor het team gaan draaien, zoals de meeste het graag willen.

20xSF170s - ozo

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 16:01:
Hey die mobster :) Ja ik leef nog..dus jullie gaan ook over naar ogr eerst?
Yep. Het zit hier zo dichtgetimmerd dat ik nergens door heen kan en bij OGR kan ik nog steeds gewoon de results mailen.
Thuis draai ik al jaren andere projecten. Momenteel Distributed Folding :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1