Toon posts:

wat is het beste Ram geheugen merk en het goedkoopste

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600, 128MB DDR, TV-Out, AGP
Aanschaffen, maar een vriend van mij zei dat ik ook het beste maar 256 MB Ram geheugen erbij kan doen, vanwege mijn systeem eisen:

Intel Pentium 3 - 550 MHZ
128 MB SDR

Mijn vraag is dus is het inderdaad nodig om 256 MB Ram erbij te nemen en zoja wat zijn de beste merken voor 256 MB SDR??

P.s. Deze vraag stel ik omdat die Geforce 4 kaart die ik wil aanschaven ook niet bepaald goedkoop is!!! :*) :*)

Alvast bedankt,

-Wessel

Verwijderd

Waarom zo'n kaart in zo'n systeem ? Heeft niet echt nut een 4200 was goed genoeg geweest.

Ow om op je vraag terug te komen welk OS draai je ? XP/2000 ? zoja neem die 256 er bij :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 21:46:
Intel Pentium 3 - 550 MHZ
128 MB SDR

Mijn vraag is dus is het inderdaad nodig om 256 MB Ram erbij te nemen en zoja wat zijn de beste merken voor 256 MB SDR??

P.s. Deze vraag stel ik omdat die Geforce 4 kaart die ik wil aanschaven ook niet bepaald goedkoop is!!! :*) :*)
ik zou als ik jouw was eerst maar eens mijn spaarcentjes in een snellere proc stoppen met meer geheugen en dan pas een Gforce 4 videokaart nemen, ik ben bang dat als je dat niet doet dat je dan van een koude kermis thuiskomt..

p3 550 is nog een slot1 cpu'tje en das een oud beestje (agp 2x mainboard, dus het maximale haal je ook niet uit die videokaart..)

A wise man's life is based around fuck you

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Ten eerste lees de FAQ,

ten tweede, het "beste" geheugen bestaat niet en echt slecht sdram is bijna niet meer verkrijgbaar :)

ten derde : de prijzen kun je hier vinden

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Gebruik voor de grap de search eens. Er zijn genoeg geheugen merken en één de beste te noemen is bij voorbaat kansloos. Iig zie ik een grote discrepantie tussen jouw grafische kaart en de rest, zeker de cpu en de hoeveelheid ram. Wel, gebruik de FAQ en de search en je komt een heel eind heen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.