Toon posts:

[AVH]verschuiving van doelgroep? helft kan imho naar WOS/SA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een vrij zwaar verslaafde AVH'er, ik zit er veel en met plezier over het algemeen.

Maar de laatste tijd kom ik steeds meer topics tegen die eigenlijk wel op een andere plaats gepost hadden mogen worden. Het is veel: mn divx codec doet het niet, drivers willen niet, enz...Het kán aan mij liggen maar ik geloof dat dat meer iets is voor bv de WOS/SA.

Een greep uit de topics van vandaag:
PIXL Coded
[rml][ win2k]Divx codec probleem met geluid.[/rml]
Laptop geeft een vreemde piep
geluid DVD kraakt.
Pctv zorgt voor lock up

en dit is nog een vrij rustige dag imho :)

In de grote hoeveelheid topics die over deze onderwerpen gaan kom je steeds minder versterker/boxen/tv/enz vragen tegen. Terwijl dat juist de leuke onderwerpen zijn voor de AVH

Misschien dat het tijd is voor een íets strenger beleid wat dit betreft?

Joost, laat je mening maar horen ;)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Over die Laptop met een vreemde piep heb ik al een SM-topic geopend, maar die werd beantwoord met dat het over geluid ging (ShittyOldMan), dus in AVH goed zit.

In het verleden heb ik wel vaker SM-topics geopend over divx'en etc in AVH, maar meestal werden die beantwoord dat het over Video ging, dus in AVH goed staat.

Net zo als jij, ben ik van mening dat dit soort topics het beste thuishoren in SA/WOS. Ook in SA komen vrijveel dit soort topics voor. Atm is het nog zo dat ze zowel in AVH als in SA mogen staan. Ik zou ze allemaal in SA zetten.

Kortom: Ik ben het helemaal met je eens. :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

heb ik me idd. ook al over verbaasd,
[AV] is toch harde waren?
Dus behoord imo alles wat met software te maken heeft in [SA].
Lijkt me wel dat hier een duidelijker lijn getrokken moet worden.
Van wat hoort nou bij sa en wat bij av.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17

JT

VETAK y0

En als je dan een probleem hebt met beeld met je DVD ? Moet dat dan ook naar SA omdat de film geen hardware maar software is ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, ik heb het ooit HEEEL fanatiek naar SA en WOS geschopt, maar op een gegeven moment maar geaccepteerd dat het ook in AVH komt.. Dat maakt in elk geval wel duidelijk hoe ik er persoonlijk over denk. We moeten wel accepteren dat het een PC forum is he? Ik vind namelijk vragen over technieken en compressie wel heel interessant en afschuiven van wat meer "helpdesk" problemen naar WOS en SA is ook niet echt een oplossing :P.

Als het de wat vastere bezoeker irriteert kan ik het weleens bespreken met de collega'tjes om weer wat fanatieker topics met echte softwareproblemen naar SA en WOS te moven :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

topictitel ont-dramatiseerd :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

JvS schreef op 26 september 2002 @ 23:22:
en afschuiven van wat meer "helpdesk" problemen naar WOS en SA is ook niet echt een oplossing :P.

Dat lijkt ook mij geen oplossing nee. Daar is het slotje voor uitgevonden :+
Veel vragen over welk codec nodig is, zijn gewoon niet nodig. Bijna alles staat in de FAQs of search.

(En deze titel is IMHO beter :D)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjah maar een signaal afgeven, dmv een sticky, zou natuurlijk wel een hulpmiddel kunnen zijn. Naast de algemene AVH faq een kleine faq maken voor de codecs/tvout bv(tvout staat al in de videoplanken.)

Ik ben uiteraard bereid hieraan mee te werken
Pagina: 1