Toon posts:

60 Mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een GeForce 4 MX 440 is mijn Celeron 500 gestopt, hij word dus niet optimaal gebruikt, maar komt dit ook mede door het lage aantal Mhz van mijn monitor, deze kan namelijk maar op 60 Mhz draaien, bij een hogere frequentie, begint het beeld wazig te worden of zelfs helemaal zwart.

Mijn vraag is dus, gaan mijn aantal 3DMarks ook nar beneden met een lagere frequentie van de monitor, of heeft dit alleen met het systeem en videokaart zelf te maken ?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
het zijn Hz neem ik aan, als in refresh rate
en het verlaagt je 3dmark score in elk geval niet

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat wou ik alleen ff weten, want als misschien mijn monitor het niet aankon, zoveel beelden, dan had ik ff een nieuwe gekocht, maar bedankt....

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 26 september 2002 @ 21:34:
en het verlaagt je 3dmark score in elk geval niet
Dat kan dus wel, als je "Vertical Sync" aan hebt staan.

They made me do it.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Als je lang achter je monitor gaat zitten, dan raad ik je aan toch een nieuwe monitor te kopen, anders wordt je helemaal gek van dat trillende beeld.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Het is idd Hz en geen Mhz, maar de instelling van je monitor heeft geen effect op je 3d mark score. (heeeeel misschien als iets van vsync aanstaat maar voor de rest niet)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De lage 3d mark score heeft helemaal niets met de refresh rate van je monitor te maken (alleen in het geval van een Vsync dat aanstaat ofzo), maar in jouw geval alles met je trage cpu. Vervang die en je zal zien dat de score veel hoger wordt. Zie ook: http://gathering.tweakers...st_messages/560274#3dmark
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.