rc5 afgelopen nieus op tnet -> modereren

Pagina: 1
Acties:

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Omdat er vaak verwarring heerst over het modereren van DPC-gerelateerde postings, lijkt het mij een goed idee om voor de draad die nu op tweakers.net staat een afspraak te maken qua modereren. draad

Zelf ik wil ik voorstellen om de moderaties te beperken tussen de 0 en 2 punten, met als 'standaard' +1 gemodereerd. Echte trolls/flamebaits/overbodige reacties zie je natuurlijk altijd, die kunnen wat mij betreft eventueel wel op -1. +3 en +4 scores lijken mij niet waarschijnlijk te rechtvaardigen in deze thread, en ook met de +2 ga ik zelf voorzichtig om.

Ik denk dat deze draad vooral herinneringen oproepen wordt, maar slechts van een deel voor de t.net communitie. Iemand verdere suggesties mbt modereren?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
De TMF faq gaat er toch wel aardig op in dacht ik zo:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16#16
Typische DPC-reacties in een DPC draad dus bij voorkeur op +1 of +2.

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vraagje, het aanprijzen van andere teams of wegkapen van teamleden wordt op GoT beloond met een OW, moeten wij dit soort reakties op de FP belonen met een -1. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
ik kijk ook niet elke dag in de FAQ :7 ik wist wel dat er wat in stond (en ook wel ongeveer wat er instond) maar ik heb de vrees dat dit weer zo'n omhoogmoddereertopic wordt, dus ik waarschuw even :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bazs2000 schreef op 26 september 2002 @ 21:12:
Vraagje, het aanprijzen van andere teams of wegkapen van teamleden wordt op GoT beloond met een OW, moeten wij dit soort reakties op de FP belonen met een -1. :?

Ik denk dat een 0 voldoende is. Mocht het buitensporig worden dat er voor een team "gespamt" wordt, dan kan de crew nog altijd ingrijpen >:)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Dit zijn duidelijk niet de "Typische DPC-reacties in een DPC draad" en het draadje mag imo 'normaal' op waarde gemod worden.
Het gaat uiteindelijk om de gevonden RC5-64 sleutel.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
't Is niet helemaal een 'normaal' draadje. 't Is wel de afsluiting van een jarenlang project waaraan veel tweakers hebben meegedaan. Ik zie geen reden om er met de botte moddereer bijl doorheen te gaan. Hou 't neutraal.

Misschien ben ik niet geheel neutraal, heb zelf ook een koe :) , maar dat toont juist temeer aan dat dit artikel voor veel Tweakers bijzonder is.

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
bazs2000 schreef op 26 september 2002 @ 21:12:
ik had zelf voor de -1 troll policy gekozen :) dus ik vind van wel :)

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
JAVA-Doctor schreef op 26 september 2002 @ 21:32:
't Is niet helemaal een 'normaal' draadje. 't Is wel de afsluiting van een jarenlang project waaraan veel tweakers hebben meegedaan. Ik zie geen reden om er met de botte moddereer bijl doorheen te gaan. Hou 't neutraal.

Misschien ben ik niet geheel neutraal, heb zelf ook een koe :) , maar dat toont juist temeer aan dat dit artikel voor veel Tweakers bijzonder is.
Ik doe ook al ruim 2 jaar mee met DPC, maar ik kan geen link meer leggen tussen feestvreugde en hoge moderaties...

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
JAVA-Doctor schreef op 26 september 2002 @ 21:32:

Zeker, gewonnen hebben we, dan mag je op z'n minst blij zijn, reacties als "YES gewonnen!" mogen van mij dan ook wel op +1 blijven staan......

http://twitter.com/randalpeelen

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik modereer ook op een milde manier, want zo'n project wordt maar eens in de zoveel jaar afgesloten. :P
* bazs2000 heeft ook een hele kudde en is ook blij... joepie.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik stem voor een gewone '+1, +2' moderatie, alleen de duidelijke trolls en, zoals al gezegd werd, het wegkapen van crewleden e.d. kunnen IMO lager. :)

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Netman867 schreef op 26 september 2002 @ 22:18:
Ik stem voor een gewone '+1, +2' moderatie, alleen de duidelijke trolls en, zoals al gezegd werd, het wegkapen van crewleden e.d. kunnen IMO lager. :)
Die heb ik nog niet aan kunnen treffen, ik ben er net doorheen gejasd heb heb een minimum van +1 aangehouden, noem het te vrijgevig maar vreugde kreten mogen op zo'n bijzonder moment niet afgestraft worden van mij.

http://twitter.com/randalpeelen

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
ik heb er ook al een paar keer overheen gevlogen en alle gedoe van join dit doe dat gaan gewoon op -1 troll, de rest mooi op +1, een goed linkje met wat tekst of een ander leuk stukje gaat ook gewoon op +2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even opletten de nieuwe reacties zijn oproepen om een bepaald project te gaan doen.
en wat vinden we van deze:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=609538

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Hoera gewonnen!
en meer van dat soort reacties mogen van mij naar de score die ze verdienen, en dat is imo nog steeds 0 gemodereerd. Het voegt in het geheel niets toe aan de nieuwswaarde van de gevonden sleutel, en het is ook niet interessant om te lezen. Sterker nog door dit soort onnuttige reacties sneeuwen de reacties die wel de moeite van het lezen zijn helemaal onder.

Er zullen ongetwijfeld Koeiendraadjes op GoT lopen waar iedereen zijn ei in kwijt kan.
De FP is geen chatbox.

is getekend: een starre, saaie botoo die het liefst alleen maar techie-nieuws ziet op de FP
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op 27 september 2002 @ 08:31:
.....

is getekend: een starre, saaie botoo die het liefst alleen maar techie-nieuws ziet op de FP
Afbeeldingslocatie: http://www.2momluvme.com/muppet/statlerandwaldorf.jpg

*schuift aan*

Daar waar azijn gezeken wordt, daar ben ik thuis.

But seriously, het kraken van de RC5 sleutel is IMO techie nieuws. Alles wat de DPC aangaat hoort daar eik wel bij. Ik zit alleen ook niet te wachten op de @blaat()gewonnen reacties. Als je gewoon mod, vallen die toch wel eraf IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Sorry, was ff ergens aan het neuzen en ik kwam dit geweldige idee voor een DPC mod-tag tegen van een oude bekende. (;) grapje hoor):
testcase schreef op [i]01 maart 2001[/i] @ 00:29:
...
-1 Heeft DPC geen eigen site, ik scheit toch ook niet in jouw tuin?
...
:D :D

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 27-09-2002 10:29 . Reden: tags aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Statler & Waldorf, brings back memories :+

LOL@tuinscheitert :D