[HK] suggestie

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik zie met regelmaat "Ik verveel me" topics of iets in die strekking tevoorschijn komen. Erg irritant. Kan dit niet in de regels worden gezet?

Gewoon met wat standaardsuggesties:
- zoek een andere hobby
- zoek een vriendin
- ga rukken
etc.

Die suggesties zijn ook in elke topic hetzelfde. Als iemand zich verveeld hoeft hij nog geen anderen te gaan vervelen.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Wat is er irritant aan die topics? Laat de mensen lekker. Ik kan hetzelfde zeggen van die internetbrommers (heb ik zelf aan meegedaan, dus het is maar een voorbeeld). Zolang je niet vertelt wat er precies irritant aan is, is het nogal moeilijk om erop in te spelen en is het niet duidelijk waarom je er nu een LA topic voor opent mijn inziens.

Human Bobby

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik erger me meer aan de n00b-topics in het techgedeelte dan aan de "Ik verveel me"-topics in de HK. Het is maar net waar je je prioriteiten legt natuurlijk ;).

En om het nou meteen in de FAQ op te nemen is ook weer wat overdreven, het zijn gewoon lekkere kletstopics, waar je ook niet op hoeft te klikken :).

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Het is tenslotte wel de hk dus dan kan je dat soort topics wel verwachten lijkt me.

Ja ik weet dat ik nog nooit in hk ben geweest, omdat ik er niet kan...so shoot me >:)

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Net een enorme reply getyped druk ik per ongeluk back op mijn 4e muisknop. |:(

Nog maar eens:

Mensen zitten dus passief voor de pc als een of andere plant, omdat ze niks nuttigs te doen hebben of niks amusants kunnen vinden. Dan gaan ze maar de aandacht naar zichzelf trekken en moeten anderen hen blijkbaar amuseren of iets voor heb bedenken.

Het gebeurt zo'n 2 keer per dag en ik heb er tot nu toe ook nog geen leuk gesprek uit zien komen overigens. Alleen elke keer dezelfde suggesties.

Het hoeft ook niet echt in de FAQ, maar in het HK beleid misschien?

Maar als ik de enige ben die zich daar aan stoort is dat mijn probleem en ik zal er vanavond ook niet wakker van liggen. Het is slechts een kleine irritatie.

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Device schreef op 26 september 2002 @ 21:27:

Nog maar eens:

Mensen zitten dus passief voor de pc als een of andere plant, omdat ze niks nuttigs te doen hebben of niks amusants kunnen vinden. Dan gaan ze maar de aandacht naar zichzelf trekken en moeten anderen hen blijkbaar amuseren of iets voor heb bedenken.

Het gebeurt zo'n 2 keer per dag en ik heb er tot nu toe ook nog geen leuk gesprek uit zien komen overigens. Alleen elke keer dezelfde suggesties.

Maar als ik de enige ben die zich daar aan stoort is dat mijn probleem en ik zal er vanavond ook niet wakker van liggen. Het is slechts een kleine irritatie.
Ik snap wel dat het irritant kan zijn. Als iemand even niks te doen heeft of zich verveelt gaat die maar even op Got een topic openen voor de gein. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar toch dat soort topics behoren (dacht ik) nu eenmaal tot de HK.

Het zou idd wel handig zijn al zou het in de faq of het beleid worden opgenomen als het uit de hand loopt wat dus het geval is wat jij al aangeeft, misschien even kijken wat een mod hiervan vindt...

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Device schreef op 26 september 2002 @ 21:27:

Nog maar eens:

Aha. Ja op zich zijn het inderdaad niet de leukste topics, en zinloze topics zijn vaak mededelingen, daarom probeer ik die zoveel mogelijk naar een groot mededelingentopic te sturen dmv een reply (niemand trekt zich daar wat van aan :D).

Het zou misschien wel goed zijn om meer topics naar dat mededelingentopic te moven, maar volgens mij komen er dan toch alleen maar nieuwe aan, ik denk dat er weinig aan te doen is.

Human Bobby

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik snap het probleem niet :?

dan meld je die in SM, fietst er een modje langs, en als ie het nodig vindt, dan gaat ie op slot...

of je komt gewoon niet in die topics of je drukt op back...

opgelost toch :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zeg niks ;) :+ Ik opende dta topic echt omdat ik me verveelde trouwens, het is wel logisch dat ie gesloten was, maar er werd niet geflamed ofzo. Er vormde zich langzaam maar zeker een discussie, totdat de slotjesmaker/Thetallguy langs kwam :(

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
LuNaTiC schreef op 26 september 2002 @ 21:56:
ik snap het probleem niet :?

dan meld je die in SM, fietst er een modje langs, en als ie het nodig vindt, dan gaat ie op slot...

of je komt gewoon niet in die topics of je drukt op back...

opgelost toch :?
Ik vind het geen ramp en ook niet nodig om het in SM te melden. Zeker niet omdat het er geen regels tegen zijn.

Gewoon een suggestie zoals ik al zei. Ik dacht dat misschien meerderen er zo net zo over dachten. Ben je het er niet mee eens dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 09:53

ReseTTim

Chocolate addicted

owja lunatic, ik heb wel een hobby... das casemodding.. maarja je hebt ook niet altijd zin in je hobby geloof mij maar..

stel je hebt een vriendin en die zie je 24/7 iedere sec. lang.. samen toilet, douche, etc.. dan zou jij ook maar is al te blij zijn als je es gezelli bij je vrienden kan zitten.. kortom.. vervelen gebeurd gewoon..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

ReseTTim schreef op 27 september 2002 @ 00:39:
owja lunatic, ik heb wel een hobby... das casemodding.. maarja je hebt ook niet altijd zin in je hobby geloof mij maar..

stel je hebt een vriendin en die zie je 24/7 iedere sec. lang.. samen toilet, douche, etc.. dan zou jij ook maar is al te blij zijn als je es gezelli bij je vrienden kan zitten.. kortom.. vervelen gebeurd gewoon..
Daar weet ik alles van... :X
(Nouja, nu is haar school + mijn stage weer begonnen, maar in de vakantie was het best vermoeiend af en toe :/)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1