Toon posts:

SHIT SHIT HELP HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mede Cow's,

Ik (en 2 kameraden) hebben een probleempje. Wij hebben een paar dagen geleden (met z'n 3'en) een koetje aangeschaft. Eerst wilden we ieder afzonderlijk ons aanmelden bij DPC. Maar we hebben besloten om een teampje te vormen. Maar gister hebben we voor het eerst geflusht en het is niet helemaal goed gegaan. Bij een ieder van ons staan persoonlijk (bij eigen account bij distributed.net en niet die van ons team) een aantal blokjes, deze hadden bij het TEAM MOETEN staan, want we hebben de email-adressen alledrie aangepast.

Zouden jullie ons kunnen helpen.... Als er nog informatie mist, vraag het gewoon.

Bij voorbaad onze hele hartelijke dank.

Feijer, Bas en bart.

Verwijderd

Feijer

Ik denk dat je vergeten bent dat die server ergens in de VS staat. Dus als het hier nacht is dan is het daar net middag.

Ze lopen daar 6 tot acht uur achter

Greetz,
:) Jojo :)

Verwijderd

Topicstarter
Jojo,

Da's waar, maar ik heb gisteravond geflusht en als ik niet te egoistisch denk, denk ik dat het bij mij wel goed gegaan is. Bij jou ook trouwens. Alleen bij Bas is het niet helemaal jofol gegaan. Hij had gisteren alleen, al meer blokjes geflusht dan dat er bij het totaal van ons samen staat. Dus bij hem is het DENK ik fout gegaan.

Feijer

Verwijderd

heeft ie niet zijn wijzigingen opgeslagen waarschijnlijk

Verwijderd

Je moet de client opnieuw opstarten nadat je de instellingen hebt veranderd.

Verwijderd

He Feijer,

Je distributed.net i.d. stats vergrendeld in de buffer-out files (per blokje). Als je eerst 100 blocks kraakt, dan je e-mail adres verandert en er dan weer 100 kraakt en dan flusht: dan komen eerste 100 blocks op de oude en de tweede 100 blocks op de nieuwe i.d. te staan, en dus niet alle 200 op de nieuwe i.d.

Misschien is dat het?

Groeten van Vossie

Verwijderd

Topicstarter
Vossie,

Daar heb je gelijk aan, maar dat wist ik ook al. (geeft niet, toch bedankt!). Maar, we zijn met z'n 3'en en we hebben alle drie geflusht. (+/- 900 blokjes) maar hij staat maar op 249. Zou het zo kunnen zijn (zei Bavaria) dat je de client eerst opnieuw moet opstarten??

iig bedankt.

Feijer

Verwijderd

Of je je client opnieuw moet opstarten, hangt volgens mij van je client af. Als je de gui-client hebt, hoef je bij het veranderen van de instellingen via het menuutje niet te restarten (volgens mij). Voor de cli-client moet dat wel. Ook als je de ini-file edit, moet je natuurlijk resetten, maar dat is logisch lijkt me.

Groeten, Vossie

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
gui versie is niet echt wat. zo'n 0,2mkey/s slomer daarom gewoon de text versie :)

restarten gewoon doen na instellingen veranderen
Pagina: 1