Koeling bevestigen

Pagina: 1
Acties:

• gromnl
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 18:27
De volgende vraag kwam ik niet zo goed in de search tegen daarom zo.

Ik heb een AMD 1800+ Boxed set aangeschaft en nu aan het "proberen" te installeren. De CPU zit goed in het moederbord, maar met de koeler heb ik meer problemen. Ik heb het al een keer eerder gedaan maar nu moet ik super veel kracht zetten om de koeling vast te zetten, is dit normaal bij de koeling die bij de 1800+ boxed set zit of heb ik iets fout gedaan en moet het soepeltjes gaan???

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zo'n coolerclip wil soms wel een flink lastig gaan.
Het belangrijkste is dat je goed kijkt wat je doet, en gewoon voorzichig bent. Dan moet het lukken :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nee, daar moet je flink wat kracht opzetten. Als je maar zorgt dat de heatsink niet op de core rust :)

They made me do it.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Tom S. schreef op 26 september 2002 @ 20:56:
Nee, daar moet je flink wat kracht opzetten. Als je maar zorgt dat de heatsink niet op de core rust :)
beetje ongelukkig geformuleerd :P Als de heatsink niet op de core zit fikt je cpu zo door :P
De heatsik moet goed recht op de core zitten.

edit: domme typo :o

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Buig anders het beugeltje/klemmetje ff bij. AMD koelerbevestigingen zuigen veelal keihard, zelf moest ik de beugels/klemmen ook met het handje bijbuigen om de core niet tot poeder te vermalen. Beetje je tweakers fingerspitzengefühl gebruiken zeg maar ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
SH007 schreef op 26 september 2002 @ 20:57:
[...]

beetje ongelukkig geformuleerd :P Als de heatsink niet op de core zit fikt je cup zo door :P
De heatsik moet goed recht op de core zitten.
Je hebt helemaal gelijk. Beetje kromme zin :)

met "cup" bedoel je waarschijnlijk "cpu"? :P

They made me do it.

Pagina: 1