ISDN: probleem met MSN's (uitbellen)

Pagina: 1
Acties:

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:33
Hoi,

Sinds een paar weken kan ik met m'n ISDN-aansluiting niet meer uitbellen op andere MSN's, maar alleen nog op het hoofdnummer.

Het probleem doet zich voor in al m'n ISDN-apparatuur (ISDN-kaart in m'n PC, Teles.FON ISDN-telefoon en Quattrovox II centrale).

Ik merkte het aan de telefoonrekening, waarop de kosten plotseling niet meer gesplitst waren. Ook de rekeningen van Tele2 zijn niet meer gesplitst naar MSN. Als ik bel naar een mobiele telefoon krijg ik inderdaad alleen m'n hoofdnummer te zien op het display.

Ik heb niets aan de programmering van m'n apparatuur veranderd. Een snelle test wees uit dan inkomende telefoontjes nog wel naar de juiste MSN gaan.

Als ik de KPN-storingsdienst bel zeggen ze dat het een probleem in de apparatuur betreft en dat ik de (niet-gratis) ISDN-helpdesk moet bellen. Ik kan me echter niet voorstellen dat in al m'n apparatuur tegelijkertijd dezelfde fout optreedt. Volgens mij moet er toch iets scheef zitten in de centrale?

Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Weet iemand misschien of dit inderdaad een probleem in de centrale kan zijn?

Bedankt.

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:23

BreeeZe

Devt

Ik zou ff kijken of je MSN nummers zonder netnummer zijn ingevoerd. met netnummer herkent hij ze namelijk niet.

Anders zou ik het ook niet weten.
Suc6.