Ik heb geen flauw benul wat nu goede waarden zijn voor een voeding, maar wat ik wel weet, is dat ik mijn pc de laatste tijd niet echt stabiel meer vindt. Deels kan ik dat aan Windows wijten, maar deels ook niet.
Nu dacht ik, misschien ligt het aan de voeding?
Maar ik weet niet wat goede waarden / marges zijn voor een voeding. Ik heb een 300 Watt NoName voeding, en volgens de bios produceert die de volgende waarden:
VCORE: 1.74V
+3.3V: 3.48V
+5V: 4.91
+12V: 12.46V
Zijn dit goede waarden, of adviseren jullie mij om een nieuwe voeding te gaan halen
En zo ja, wat is dan een goede koop voor niet al te veel geld, ik heb een Athlon 900 MHz op een A7V133, met plannen om dat binnenkort naar een Athlon XP op te waarderen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Nu dacht ik, misschien ligt het aan de voeding?
Maar ik weet niet wat goede waarden / marges zijn voor een voeding. Ik heb een 300 Watt NoName voeding, en volgens de bios produceert die de volgende waarden:
VCORE: 1.74V
+3.3V: 3.48V
+5V: 4.91
+12V: 12.46V
Zijn dit goede waarden, of adviseren jullie mij om een nieuwe voeding te gaan halen
En zo ja, wat is dan een goede koop voor niet al te veel geld, ik heb een Athlon 900 MHz op een A7V133, met plannen om dat binnenkort naar een Athlon XP op te waarderen.
Alvast bedankt voor de reacties!