Toon posts:

Freecom portable 2 cdrom vervangen (naar DVD of burner)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik kan een nieuwe Freecom Portable 2 cdrom speler (48 speed) kopen voor een zeer zachte prijs (Nieuw in doos voor 50 euro's)

Nu heb ik de volgende vraag;

Is het mogelijk om de cd-speler te vervangen met een DVD speler of burner?

Ik heb gehoord dat dit mogelijk is, maar kweet het niet zeker en vraag daarom jullie mening (Als iemand dit is gelukt AUB veel info).

B.v.d. Golf

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:31:
Hi,

Ik kan een nieuwe Freecom Portable 2 cdrom speler (48 speed) kopen voor een zeer zachte prijs (Nieuw in doos voor 50 euro's)

Nu heb ik de volgende vraag;

Is het mogelijk om de cd-speler te vervangen met een DVD speler of burner?

Ik heb gehoord dat dit mogelijk is, maar kweet het niet zeker en vraag daarom jullie mening (Als iemand dit is gelukt AUB veel info).

B.v.d. Golf
Ik kom die dingen regelmatige open tegen en als ik het binnenwerk zie zeg ik niet een twee drie van wissel maar om. zeker omdat er een aparte adapter wordt gebruikt. Maar mocht het lukken dan wil ik het wel ff weten, Dan kan ik een s een keer wat regelen voor mn slimline drive. dvd natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, nu moet ik erb ij zeggen dat het niet om een slimeline model gaat.

Er zit een voledige brander in die prima in een 5,25 inc. bay gaat. Het merk is als het goed is tac, maar dit weet ik niet zeker....

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:49:
Hmm, nu moet ik erb ij zeggen dat het niet om een slimeline model gaat.

Er zit een voledige brander in die prima in een 5,25 inc. bay gaat. Het merk is als het goed is tac, maar dit weet ik niet zeker....
Dat zal waarschijnlijk Teac zijn, maar de inhoud qua dikte is wel slimline. er zit puur een behuizing omheen voor de powersupply, en de aansluiting naar de pcmcia/lpt/usb.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, sorry dat ik je moet corrigeren, maar ik heb een uur naar dat ding zitten kijken....

Hier issie te zien;

http://www.freecom.nl/ecC...E&submit2=8005%24PORTABLE

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2002 20:10 . Reden: plaatje werkte niet :( ]

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 20:09:
Nope, sorry dat ik je moet corrigeren, maar ik heb een uur naar dat ding zitten kijken....

Hier issie te zien;

http://www.freecom.nl/ecC...E&submit2=8005%24PORTABLE
Okee mijn fout, was een beetje in de war met de gewone. Deze zou ik weinig van de binnenkant weet. Die gaan gewoon onder garantie weg. Dus daar doe ik niks mee. Kan je verder niet helpen. :X

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders??

Aanbieding geld alleen vandaag (Anders issie namelijk weg)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit is meer iets voor OM :)

CME => OM

Verwijderd

Topicstarter
Twynn schreef op 26 september 2002 @ 20:17:
Dit is meer iets voor OM :)

CME => OM
Thanx mate :)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb hem gekocht en heb een klein stukje geschreven over de werking.

Dit is te bewonderen op;

http://Nekita.no-ip.com/m...=News&file=article&sid=17

Gr Golf
Pagina: 1