Toon posts:

ben ik geblockeerd ofzo en zo ja kan dit ongedaan worden ...

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt wel of ik geblockeerd ben op jullie site wat ik heel erg jammer vind.

ik gebruik jullie website voor dingen voor school en om bij te leren over computers

ik kan namelijk vanaf mijn eigen pc niet op jullie site komen en het heeft niet te maken met mijn os/of internetbrowser want ik heb dit alleen bij jullie site (tweakers.net en het forum) ook onder linux kan ik deze sites niet berijken

ik heb in het verleden een paar keer een 2e acount aangemaakt en een paar keer een erg dom topic begonnen en dat zal niet meer gebeuren !!!!!

de andere acounts mogen van mij part verwijdert worden deze zijn :

tomazzz
deathwrong

het gaat om het volgende ip adres ik hoop dat jullie me weer toegang willen geven ik zou me in het vervolg beter gedragen op het forum

213.51.66.153

ik hoop dat jullie mij een kans geven

en ik kan niet meer replyen verder in dit topic want ik heb geen toegang tot julie site mar dat is logish

met vriendelijke groet

Tom

Verwijderd

denk dat je ip-ban hebt

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Wat voor melding krijg je dan :?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk ook dat ik een ip ban heb
maar ik krijg geen errror melding ik kan gewoon geen verbinding maken met de site

onder i.e krijg ik gewoon die domme msn search box die hebben jullie vast allemaal weleens gezien (deze krijg je altyd als een site niet bestaat etc)

en als ik een ip ban heb (wat ik ook al dacht) zou deze ongedaan kunnen worden gemaakt ik zou me voortaan erg netjes gedragen dat beloof ik zo niet dan blocken jullie me maar (en dan zou ik heel erg balen want zoals ik al zei deze site leer ik zoveel van computers en is ook erg handig voro mijn school ik doe ict namelijk)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:29:
ik denk ook dat ik een ip ban heb
maar ik krijg geen errror melding ik kan gewoon geen verbinding maken met de site

onder i.e krijg ik gewoon die domme msn search box die hebben jullie vast allemaal weleens gezien (deze krijg je altyd als een site niet bestaat etc)
en met netscape lukt het ook niet??
Denk dat je ip-ban hebt omdat je meerdere accounts hebt.. dat is erg foei!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:43
kun je wel pingen naar gathering.tweakers.net :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Geen ban en SG access.
Dus ik denk niet dat je bij ons het probleem moet zoeken :)

Kom je op FOK! en heb je je daar misdragen?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je een IP-Ban hebt heb je daar een mail over gekregen. Als je het er niet mee eens bent moet je maar mailen naar bemiddelaar@tweakers.net

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Misschien een slecht geconfigureerde firewall. :?

Edit:
Ik zal het even toelichten.
Als ik binnen mijn netwerk niet wil dat bepaalde users op sommige sites komen dan ram ik het IP-adres van die site in mijn firewall, zodoende kan ik ervoor zorgen dat die sites niet langer beschikbaar zijn zeg maar. :)

Wellicht dat dit ook zo is bij de topicstarter. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Mailen naar gathering@tweakers.net is over het algemeen practischer (minder ruis enzo ;))

Verwijderd

Topicstarter
huh wat raar is dit ik kan namelijk onder linux en onder windows tweakers.net niet bereiken
ik gebruik dhcp ik zou echt niet weten hoe ik aan dit probleem ben gekomen :S :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Klopt, bij mijn weten heb je een ip-ban.

Hierbij hoeft geen uitleg lijkt mij, want dit weet je zelf wel waarom.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik @home iemand dit probleem ook gehad? of ligt het aan dns servers ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 26 september 2002 @ 19:41:
Klopt, bij mijn weten heb je een ip-ban.

Hierbij hoeft geen uitleg lijkt mij, want dit weet je zelf wel waarom.
ja ik weet waarom dit zou kunnen zijn maar ik hoop dat dit ongedaan kan worden gemaakt en ik zou voortaan niet meer van die domme topics posten dat beloof ik

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gottem was gebanned. Ivm de vele clones op IP, en blijkbaar was deze account even over het hoofd gezien :)

Alsnog gecorrigeerd :*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.