erm hier zijn letterlijk honderde topics over geweest dus raad ik je aan eens te zoeken met de got search
want wij zijn een discussie forum geen helpdesk
want wij zijn een discussie forum geen helpdesk
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Hebbie geen electro op school
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Als je de ledjes op en neer wil laten bewegen zal je wel iets met een motortje moeten maken, Waarschijnlijk bedoel je een looplicht ? 10 leds op een rij en dan van links naar rechts telkens een ledje aan. ik zou zeggen kijk eens op www.circuitsonline.netPlofke schreef op 26 september 2002 @ 19:20:
nou ik heb een vraagje wie kan mij het schema geven om ledjes op en neer te laten bewegen in je kast.
Inderdaad, hij mag niet ziuchten, dat mag pas vanaf 1000 posts
!Zucht!
Hmmz nog maar zon 700 te gaan dan. Pfff dan ga ik denk ik wel heel hard zuchtenfleppuhstein schreef op 26 september 2002 @ 19:38:
[...]
Inderdaad, hij mag niet ziuchten, dat mag pas vanaf 1000 posts![]()
![]()
![]()
!Zucht!
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Sjugt!fleppuhstein schreef op 26 september 2002 @ 19:38:
[...]
Inderdaad, hij mag niet ziuchten, dat mag pas vanaf 1000 posts![]()
![]()
![]()
!Zucht!
Maarre, probeer die mooie knop "Search" eens, bovenin je scherm
Tja, dit is inderdaad een search-onderwerp.. En kijk ook even in de faq.. Daar staan ook wat nuttige linkjes in.. Met een beetje onderzoek gaat het je wel lukken..
En voor de mensen die hier weer offtopic aan het blaten zijn: Als je niks nuttigs te melden hebt, post dan ook niet!
En voor de mensen die hier weer offtopic aan het blaten zijn: Als je niks nuttigs te melden hebt, post dan ook niet!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()