Hallo,
Ik wil een nieuwe 17 of 19 inch monitor kopen.
Na het lezen van vele reviews, meningen @ got en sites gevonden op google.com weet ik het nu ECHT niet meer
Op got roept iedereen (topic uit frebruari dit jaar) dat Iiyama echt FLUT geworden is, en dat terwijl ik altijd gehoord hebt dat ze zo goed zijn (waren
?)
van het merk Compaq en Eizo weet ik uit persoonlijke ervaringen dat ze gewoon heel erg goed zijn (15" monitor van compaq draait na 8 jaar hier nog 800x600@75hz
)!
MAAR, die compaq & eizo monitoren zijn ontzetten duur...
Ik wil ongeveer maximaal 250 euro uitgeven, maar wil dan wel echt kwaliteit.
Sommige mensen roepen VIEWSONIC, waarom kost bijv. zo'n 17" viewsonic dan 'maar' 205 euro ?? (Viewsonic E70F)
Graag jullie meningen...
• Minimaal 17 inch
• goede kwaliteit
• maximaal 250 euro, en helaas echt geen cent meer
• Als je een monitor weet, graag merknaam + type + de prijs (ongeveer)
Ik wil een nieuwe 17 of 19 inch monitor kopen.
Na het lezen van vele reviews, meningen @ got en sites gevonden op google.com weet ik het nu ECHT niet meer
Op got roept iedereen (topic uit frebruari dit jaar) dat Iiyama echt FLUT geworden is, en dat terwijl ik altijd gehoord hebt dat ze zo goed zijn (waren
van het merk Compaq en Eizo weet ik uit persoonlijke ervaringen dat ze gewoon heel erg goed zijn (15" monitor van compaq draait na 8 jaar hier nog 800x600@75hz
MAAR, die compaq & eizo monitoren zijn ontzetten duur...
Ik wil ongeveer maximaal 250 euro uitgeven, maar wil dan wel echt kwaliteit.
Sommige mensen roepen VIEWSONIC, waarom kost bijv. zo'n 17" viewsonic dan 'maar' 205 euro ?? (Viewsonic E70F)
Graag jullie meningen...
• Minimaal 17 inch
• goede kwaliteit
• maximaal 250 euro, en helaas echt geen cent meer
• Als je een monitor weet, graag merknaam + type + de prijs (ongeveer)