Ook schreef op 26 september 2002 @ 21:18:
Ik ben er nou ook nog steeds niet achter wanneer die accounts precies verwijderd worden, maar het heeft in ieder geval met die JPGtjes te maken.
Ik heb een keer 10 JPGs geupload, en hopla, die middag al een mailtje binnen van Lycos dat m'n account wegens 'overtreden van de alg. voorwaarden' werd afgesloten.
Meteen weer een nieuw accountje gemaakt, toen 2 JPGs erop gezet en meteen weer afgesloten. Ik ga nog eens proberen om in elk mapje een index.html te zetten die op die foto's slaat, maar voorlopig hebben ze op de 1 of andere manier een systeem ontdekt waardoor ze 'misbruik' erg snel doorzien. Zodra je iets meer dan een paar php/html files upload ben je je accountje kwijt..
Weet iemand er nog meer over..!?
Het is gewoon de bedoeling dat je er je website opzet, dus niet gebruikt als dumpplek voor je pics/files.
Ik vraag me trouwens ook af of het allemaal met een systeem wordt gecontroleert. Ik had ooit een lycosaccountje die ik wel als dumpplek gebruikte, die werd om die reden verwijderd.
Maar nu heb ik een tijdje weer een account die ik weer als dumpplek gebruik, maar die is na een paar maanden nog niet weg.
Misschien dat ze het gewoon wel met de hand controleren.. (wat me overigens wel erg duur lijkt

)
In ieder geval:
Je loopt dus het risico dat je website wordt verwijderd als er niet gewoon een normale site op staat en daarbij veel dataverkeer maakt.