what?
Verwijderd
uhhh, alleen als je een router hebt, en anders moet je maar zien hoe jij 2 pluggies in 1 aansluiting wil krijgen
dit is de config
1 hub
2 pc
1 kabelinternet modem
kan ik intern netwerk dus in combinatie gebruiken met mijn kabel internet verbinding met in de pcs 1 netwerk kaart
1 hub
2 pc
1 kabelinternet modem
kan ik intern netwerk dus in combinatie gebruiken met mijn kabel internet verbinding met in de pcs 1 netwerk kaart
what?
Verwijderd
Het kan download sygate daar kan je het mee instellen heb ik ook gehad :D:D
je kan een server met 1 netwerkkaart inet laten delen met dat proggie
je kan een server met 1 netwerkkaart inet laten delen met dat proggie
Verwijderd
Emmz R3_Birth ben het toch echt met MetalBart666 eens hoor, met 1 netwerkkaart heb je toch echt een probleem....sygate werkt op zich prima maar moet er wel een 2e netwerkkaart geplaatst worden om inet naar 2e pc door te routen als er verder geen hardware als een hardware router aanwezig is..
Dus The one, netwerkkaarten met realtek chips kostten geen fluit meer schaf er een met een crosscable aan en route je inet bij voorkeur met sygate of winroute......
Dus The one, netwerkkaarten met realtek chips kostten geen fluit meer schaf er een met een crosscable aan en route je inet bij voorkeur met sygate of winroute......
precies, helemaal mee eensVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 22:25:
Emmz R3_Birth ben het toch echt met MetalBart666 eens hoor, met 1 netwerkkaart heb je toch echt een probleem....sygate werkt op zich prima maar moet er wel een 2e netwerkkaart geplaatst worden om inet naar 2e pc door te routen als er verder geen hardware als een hardware router aanwezig is..
Verwijderd
Uhm,
volgens mij kan het wel.
Opstelling:
Kabelmodem
->
Hub
-> PC 1
-> PC 2
Wel moet je dan op elke pc ff een firewall als sygate ofzo installeren voor de veiligheid. elke pc heeft een eigen internet ip adres.
Voor bestanden delen kan je IPX/SPX protocol gebruiken.
Ik weet niet zeker of het legaal is volgens de voorwaarden van BV chello.
Volgens mij niet. Maar ik ken iemand die het al 2 jaar zonder problemen op deze manier heeft.
lol ik zie nu pas dat het een 2 jaar oud topic is
volgens mij kan het wel.
Opstelling:
Kabelmodem
->
Hub
-> PC 1
-> PC 2
Wel moet je dan op elke pc ff een firewall als sygate ofzo installeren voor de veiligheid. elke pc heeft een eigen internet ip adres.
Voor bestanden delen kan je IPX/SPX protocol gebruiken.
Ik weet niet zeker of het legaal is volgens de voorwaarden van BV chello.
Volgens mij niet. Maar ik ken iemand die het al 2 jaar zonder problemen op deze manier heeft.
lol ik zie nu pas dat het een 2 jaar oud topic is
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 13:56 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()