Nu is Sun solaris en linux wel bekend dat dit op sparc draait.
Maar welke OSen draaien nog meer op een sparc ?
Maar welke OSen draaien nog meer op een sparc ?
Verwijderd
Verwijderd
mooi om te horen, die van mij kan wel een ander OS gebruikenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 19:02:
NetBSD, dat draait op bijna alles, misschien zelfs wel op je schoonmoeder
Dan zou ik niet meteen met NetBSB gaan spelen, dat is namelijk vrij lastig voor de beginner. Begin eerst maar 'ns met LinuxVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 20:04:
[...]
mooi om te horen, die van mij kan wel een ander OS gebruiken
ligt altijd dwars (zal wel windows wezen)
Verwijderd
linux lukt al welPlatypussy schreef op 26 september 2002 @ 20:07:
[...]
Dan zou ik niet meteen met NetBSB gaan spelen, dat is namelijk vrij lastig voor de beginner. Begin eerst maar 'ns met Linux
Actions speak louder than words
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
bolluserectus schreef op 27 september 2002 @ 02:25:
Volgens mij is er ook wel een Window versie voor, niet?
Actions speak louder than words
Verwijderd
hmmm ik heb ook een quad kaart er inzitten maar ik heb er nog niet mee gestoeid.Whizzer schreef op 27 september 2002 @ 09:16:
Tuurlijk (oeps... no flame intended)... Weet even niet hoe ik het goed moet formuleren zonder een enorme bende aan flames over me heen te krijgen... Maar inderdaad, Solaris is voor Sparc ontwikkeld en dat draait goed...
Overigens, ikzelf ben zeer tevreden over Solaris 9, maar wegens wat rare problemen op me Ultra 30, heb ik er toch maar voor gekozen om Solaris 8 te zetten... Werkt erg prettig... Op me SparcStation 5 heb ik ook al Solaris 8 moeten zetten omdat Sol9 geen verblijfsvergunning aan m'n quadkaart wou afgeven (unsupported)
Verwijderd
1) heb je de laatste 9_Recommended.zip eroverheen gegooid?Whizzer schreef op 27 september 2002 @ 09:16:
Overigens, ikzelf ben zeer tevreden over Solaris 9, maar wegens wat rare problemen op me Ultra 30, heb ik er toch maar voor gekozen om Solaris 8 te zetten... Werkt erg prettig... Op me SparcStation 5 heb ik ook al Solaris 8 moeten zetten omdat Sol9 geen verblijfsvergunning aan m'n quadkaart wou afgeven (unsupported)
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...