Hoi jongens , zou ert al een MOD zijn voor de ATI9700PRO (v-mod)
zo ja aub links posten ben namelijk erg geintresseerd!!
thanx
zo ja aub links posten ben namelijk erg geintresseerd!!
thanx

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Deze advertentieplaats is te huur!
Turn it off and on again.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Geef ik je gelijk in.sideface schreef op 27 september 2002 @ 16:49:
ma dees zijn wel 2 posts na elkaar van dezelfde user hé![]()
Nothing more to say...
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
o, dus dat is ook al duurder geworden
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik ontken ook niks!Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 17:36:
Gman...it's all about the 3dmarks!!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
It's al about tweaken!!!bloasfist schreef op 27 september 2002 @ 18:39:
Meestal modden mensen hun videokaart omdat er iets mis mee is, of omdat ie dan scherper beeld krijgt, of omdat ie dan sneller kan lopen of weet ik waarom...
Maar de topicstarter wil blijkbaar alleen z'n (veels te) dure r9700 modden om te kunnen zeggen dat ie gemod is??
K*T Bronx AKA Joey !!!!BronX schreef op 27 september 2002 @ 18:33:
Frank en Dave jullie zijn slechte kinderen. Er is nog geen Vmod dus hoe wil je gaan Vmodden?
[ Voor 0% gewijzigd door Astennu op 04-10-2002 13:30 . Reden: groter plaatje van cooler ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq