Toon posts:

Miro PCTV + Win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een 2e hands tv kaart (miro pctv) gekocht via v&a, maar win xp wil de drivers maar niet installeren. ik heb het al met verschillende drivers geprobeerd (o.a. de win xp, win 98(can always try) en van nt4.0) maar niks wil werken...
kan iemands mij helpen???

Specs: zie sig.

Verwijderd

yep, dat klopt. Pinnacle stuff wil niet echt lekker samenwerken met XP. Zijn ook wel draadjes overgeweest hier op GoT.
Ook al de win 2k geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
nou... op de site www.pinnaclesys.com staan allemaal dezelfde drivers voor win98/win 2k/enz.... maybe ff op de ftp zoeken

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Je kan altijd anders deze drivers nog nemen. http://btwincap.sourceforge.net/ capturen gaat dan gewoon met virtualdub en afspelen met dscaler. Perfecte combo en minder bugy als die pinnacle drivers.

Nuff Said

Verwijderd

Topicstarter
met de drivers van http://btwincap.sourceforge.net/ geeft ie nog steeds een foutmelding... em DScaler loopt vast onder het zoeken naar kanalen...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 12:57
Meer iets voor AVH ;)

OH => AVH

Verwijderd

Topicstarter
ik heb iets gevonden... de drivers van de 1.03, ze geven geluid (nog geen beeld) alleen ze zijn frans.... weet iemand de engelse te vinden?k ben er al naar op zoek geweest... maar nie gevonden...

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb gewoon de win2k drivers draaien, werkt perfect!! Het kan dus wel met de standaard Pinnacle drivers..

Misschien een ander PCI slot proberen?

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Ik heb hier Windows XP met PCTV Pro en de nieuwste drivers van www.pinnaclesys.com

Of directe link: ftp://ftp.pinnaclesys.de/...tvrave_501_webinstall.exe

Wel 32 MB maar heb je de nieuwste drivers en applications
Ook hier is weer een patch voor om het helemaal uptodate te hebben

En dat is: ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/pctv/PCTVUpdate510.exe

Moet lukken denk ik, anders ander PCI slot inderdaad, eigen IRQ toewijzen

Oh ja, dit zijn de engelse drivers...

Suc6

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
okee... ik heb hem in een ander pci slot gedaan, hij doet ut nu maar alleen nog maar met de 1.03 drivers... hij staat nu in de lijst van hardware als "studio PCTV" die nieuwere drivers doen het egt voor geen KONT.... maar hij doet ut wel...
alleen... nu gaat hij rebooten als ik hem klein wil maken.... iemand enig id oe dat komt/verholpen kan worden?

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
De PC gaat rebooten, als je het TVwindow resized? Hmz... Dat is wel heel vaag. Hebje misschien een conflict met een andere kaart in je PC?
Probeer even of dat ook nog het geval is als je dit doet als alle andere kaarten uit je PC zijn gehaald.

Dus: Alleen je PCTV erin, en kijken of hij dan nog steeds problemen geeft. Zo niet? Dan kaart voor kaart terugstoppen, en kijken waar het weer mis gaat

Verwijderd

Topicstarter
nou resize gaat nog wel.... (gelukkig) maar als ik hem dus klein maak... dan gaat ie rebooten... echt supervaag... maar boeie.... ik doe het heel soms per ongeluk....verder niet..
als er weer eens betere drivers uitkomen zie ik wel weer verder... hij doet ut iig :)
Pagina: 1