The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
maar euh ... dit zijn toch de statistieken die tonen wie het meest gepost heeft hé ?
ik ben nummer 1 in de eerste
niet gedacht, wel dak 223 ofzo was in de tweakers top 100
waar vindt je de tweakers top 100 ?3lmowww schreef op 26 september 2002 @ 18:39:
goh...
Mwa, dis niet de Tweakers Top 100 he3lmowww schreef op 26 september 2002 @ 18:39:
goh...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Damn dat duurt nog wel een tijd voordat ik daat tussen sta, nu 1246 posts geloof ik.ReseTTim schreef op 26 september 2002 @ 18:47:
[...]
http://tweakers.net/~kees/top100/
lol sta daar op 72ste plaats![]()
Nee hoor, je had er eentje minderfleppuhstein schreef op 26 september 2002 @ 18:48:
[...]
Damn dat duurt nog wel een tijd voordat ik daat tussen sta, nu 1246 posts geloof ik.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
hehe, die gast post wel veel jahBaRF schreef op 26 september 2002 @ 19:08:
valt me mee dat nog niemand heeft gezegd "huh, ik ken die BC3 Victim helemaal niet?"
Ja maar stel dat je alleen in CME post. Dan heb je met je drie post per dag heb je na de twee maanden 60 posts.......reken maar na.Tweak-Freak schreef op 26 september 2002 @ 19:33:
damm sta er gewoon nog niet inzal toch niet veel scheelen ik post eigenlijk alleen maar in CME.
Aan jouw laatste posts te zien post je ook veel in de HK hoorTweak-Freak schreef op 26 september 2002 @ 19:33:
damm sta er gewoon nog niet inzal toch niet veel scheelen ik post eigenlijk alleen maar in CME.
Dan heeft 3lmowww, 5 x 495 = 1980 minuten gespendeerd aan posts op GoT in de laatste twee maanden. Dat is dus 41,25 uur, oftewel een volle werk week
Twee maanden is ongeveer 24x60 = 1440 uur. Oftewel, hij heeft een 2.8% van z'n tijd besteed aan posten
* Scarp is niet aansprakelijk voor eventuele onnauwkeurigheden in de berekeningen.
Hoe jij toch aan je posts komt...
Verbaasd me eigelijk dat ik er niet in sta
Dat had ik dus nooit verwacht. Kom nog niet eens zo heel erg lang hier. In het begin zat ik hier iedere dag, maar nu nog maar een paar keer per week. Zit wel iedere dag in HK. Binnenkort kom ik weer wat vaker: ben bezig met een aantal toch wel aardige mods
Verwijderd
Verwijderd
ik heb niet meer te posten dan dit, vroeger 10 posts a dag, nu 7.
Ik doelde dan ook op de top 100 aller tijden en niet op de top 20 van twee maanden.fleppuhstein schreef op 26 september 2002 @ 19:35:
[...]
Ja maar stel dat je alleen in CME post. Dan heb je met je drie post per dag heb je na de twee maanden 60 posts.......reken maar na.
Voor mijn gevoel heb ik bijna alleen maar in CME gepost. Ik heb nu 544 waar van er toch echt niet meer dan 50 in de HK (denk ik
Maar ja, ik post ook eigelijk alleen hier in CME, niet in andere gedeeltes van GoT, en kom eigelijk nooit in die lame HK...dat ik ooit moeite deed om in die HK te komen, kan ik echt niet begrijpen nu ik weet wat dat is.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Bij DOC 2e
en bij CME 6e overall
^^
edit, dabit staat bij DOC ook al 1 plaats boven mij
*empty*
Nummer 8 in DOC vond ik al niet slecht...
Nummer 4 in CME (eigenlijk 3, BC3 Victim telt niet mee
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wie is BC3 Victim dan, en waarom tertie niet meeDemoniac schreef op 27 september 2002 @ 09:35:
Woei!
Nummer 8 in DOC vond ik al niet slecht...
Nummer 4 in CME (eigenlijk 3, BC3 Victim telt niet mee) is helemaal hoog
Bij BC3 victim worden alle posts gedumpt waarvan de user niet bekend is (door Big Crash 3, kweet niet of jij die meegemaakt hebt)fleppuhstein schreef op 27 september 2002 @ 10:57:
[...]
Wie is BC3 Victim dan, en waarom tertie niet mee
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nee niet mee gemaakt. Maar dan weet ik dat ook weer bedankt, kan ik weer metr een gerust hart verder posten.Demoniac schreef op 27 september 2002 @ 11:06:
[...]
Bij BC3 victim worden alle posts gedumpt waarvan de user niet bekend is (door Big Crash 3, kweet niet of jij die meegemaakt hebt)