Toon posts:

GSM gaat te snel over op voicemail.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, vriendin van me heeft een Bosch 909 dual S met vodafone prepaidkaart. Het probleem is dat hij al nadat hij 7 seconden over is gegaan overgaat op voicemail.. weet iemand hoe je dat kunt veranderen? Ik had namelijk geen flauw idee.

Thanx!

Verwijderd

dat staat toch wel in de gebruiksaanwijzing?

bij mij kan ik dat in me telefoon instellen, dus als dat bij de Bosch niet kan heb je (je vriendin) denk ik pech.

Verwijderd

Topicstarter
Die is ze kwijt.. Nee, GSM is niet gejat.. :P

Verwijderd

Dit kun je toch instellen via het vodafone menu bij voicemail?? Anders moet je ff kijken op de site van vodafone, want daar staat ook hoe je het anders kunt doen.

Verwijderd

Bel eerst naar 1210.
Je voicemail wordt nu uitgezet.
Bel naar 1211, voicemail wordt weer aangezet en doorschakelingen opnieuw ingesteld.
Als dat niet werkt kun je ook handmatig je doorschakeling controleren, maar ik zou eerst effe dit proberen.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:59

Qwerty-273

Meukposter

ehh.. je kan het ook instellen met codes.
Aangezien je als je in een menu insteld dat ie door moet schakelen naar voicemail je er daar een tijd mee geeft..

Even zoeken bij betreffende mobiele aanbieder. en dan die cijfers invoeren. Opdracht verstuurd aan netwerk en voila klaar is je vriendin (met de telefoon dus)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:59

Qwerty-273

Meukposter

zie voor vodafone hier
http://www.vodafone.nl/4_xx.asp?cnid=132&content_id=80

zal bijan overal wel werken..

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx all!

Dit moet lukken.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt!

Namens mijn vriendin, bedankt! :)
Pagina: 1