Gisteren maar eens weer een PS1 game op m'n PS2 gespeeld, waarbij ik ruimte nodig had op m'n PS1 memory card, maar is er een manier om te kijken wat er op die memory card staat en dingen te deleten? Door het gewoon op te starten lukt dat niet.....
Prop je PS1 memory card in de PS2, start je PS2 op zonder CD erin, ga in het menu wat dan verschijnt naar de Browser, en ga daar naar de PS1 memory card (de grijze memory card). Daar kun je je PS1 memory card beheren net zoals op de PS1.
Bij mij verschijnt daar dus niet die ps1 kaart, alleen m'n ps2 kaart.....
probeer eens die kaart in de de andere slot ( en zonder de ps2 kaart)
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Ik zal dat straks eens proberen....mocht dat niet lukken dan post ik nog wel...alvast bedankt...
Moet willen, ik heb PS2 kaart in slot 1 en PS1 kaart in slot 2
Kan perfect naast elkaar draaien. Ja kan zelfs PS1 saves backuppen op je PS2 kaart als je te weinig ruimte hebt op je PS1 kaart. (je kan ze dan niet van de ps2 kaart laden in het spel, maar je kan wel weer terug zetten van ps2 naar ps1 kaart)
Kan perfect naast elkaar draaien. Ja kan zelfs PS1 saves backuppen op je PS2 kaart als je te weinig ruimte hebt op je PS1 kaart. (je kan ze dan niet van de ps2 kaart laden in het spel, maar je kan wel weer terug zetten van ps2 naar ps1 kaart)
Kun je dan ook saves van spellen wissen in het browserscherm?
Ik dacht dat je alleen de hele card kon formatteren. Dit vond ik niet echt logisch, maar heb het ook nog nooit geprobeerd.
Ik dacht dat je alleen de hele card kon formatteren. Dit vond ik niet echt logisch, maar heb het ook nog nooit geprobeerd.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ja je kan je saves wissen, alleen kan je volgens mij niet je kaart formateren op commando. Geen optie voor gezien iig__00__ schreef op 27 september 2002 @ 20:10:
Kun je dan ook saves van spellen wissen in het browserscherm?
De ps2 vraagt wel om formateren als ie nog niet geformateerd is of kapot is ofzo.
Oh ja, ik heb het ff getest 
Je kan ze idd wissen.
PS2 card heb ik nog niet getest, maar dat zal wel hetzelfde gaan. Handig
Je kan ze idd wissen.
PS2 card heb ik nog niet getest, maar dat zal wel hetzelfde gaan. Handig
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Pagina: 1