Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds maandag dit heftige apparaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/7650/pics/7650_index_pu.jpg

maar krijg dat GPRS verhaal niet aan de gang. :?
Mijn "oude" abbonement is sinds vandaag ook geschikt voor GPRS maar hoe stel je dit in, ik kan op www.kpn.com nergens achter de instellingen hiervoor komen!!

Ik mail nu met m'n zonnet verbinding maar met GPRS moet dat veel beter kunnen.

8)7

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Welke aanbieder? KPN? Vodafone? O2?

Verwijderd

Topicstarter
ludo schreef op 26 september 2002 @ 16:18:
Welke aanbieder? KPN? Vodafone? O2?
Ja sorry >> KPN

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 16:15:
Ik heb sinds maandag dit heftige apparaatje:

[afbeelding]

maar krijg dat GPRS verhaal niet aan de gang. :?
Mijn "oude" abbonement is sinds vandaag ook geschikt voor GPRS maar hoe stel je dit in, ik kan op www.kpn.com nergens achter de instellingen hiervoor komen!!

Ik mail nu met m'n zonnet verbinding maar met GPRS moet dat veel beter kunnen.

8)7
Er staat ergens op de KPN site een handleiding hoe je je telefoon voor GPRS moet instellen.

Wat bedoel je met dat je nu een zonnet verbinding hebt maar datdat veel beter moet dat beter kunnen? Snelheid in ieder geval niet, duurder?ja!

Verwijderd

Topicstarter
Ik Moet nu na het opstellen van een mailtje eerst verbinding maken (met zonnet) dit hoeft met GPRS toch niet?? Dan heb je toch al verbinding?

Verwijderd

Topicstarter
Werkt er helemaal niemand met GPRS??

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:42:
Werkt er helemaal niemand met GPRS??
Nee, met GPRS zou je geen verbinding moeten hoeven maken om een mailtje te versturen...
Jammer genoeg kan ik je niet helpen met het instellen, zit momenteel nl. met hetzelfde probleem :) Alleen dan O2 in combinatie met een 6510... Op de website van O2 staan overal verschillende instellingen :?

Verwijderd

Als KPN je mobiele operator is dan moet je GPRS instellen voor KPN. Zonnet valt hier geheel buiten qua GPRS. Zonnet gebruik je voor je email, dus moet je het emailpakket instellen voor zonnet, maar de verbinding moet via KPN GPRS.

MIsschien heeft hij inmiddels wel meer info : http://www.pocketpc-club....c.php?topic=3809&forum=20

Dit gaat over de Pocket PC, maar wellicht wel te gebruiken met je Nokia:
http://www.pocketpc-club....c.php?topic=3725&forum=20

Verwijderd

Het is mij ook nog niet gelukt om een mailtje te versturen via GPRS en via het mail programms in de phone (ontv. lukt overgens wel!). Via zonnet gaat het versturen / ontv. allemaal als een zonnetje... maar ik merk wel dat het wat trager is hoor...

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 13:01

Copyman

Dode muis

Heb je ook een zelfgeschoten pic die dat ding maakt? Ben benieuwd. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Pagina: 1