Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn D600:
De Fn toets voor contrast werkt prima, maar de volumetoetsen en de mute toets doen het niet zoals ik wil. Dat ligt niet aan de hardware (toets) want de toets ZONDER Fn aanslag werkt prima. Het zit dus ERGENS in de software/driver... Ik heb nog niet kunnen vinden waar dat zit, misschien kan iemand helpen? Er zijn (voor zover ik heb kunnen vinden) ook geen aparte drivers beschikbaar voor dit toetsenbord, op de supportsite van Dell...
edit:
Sommige van deze Fn combinaties werken via de bios, bijvoorbeeld de contrasttoetsen. Anderen, zoals volume, werken via software/drivers.
Op het support forum van Dell kan je zien dat er VEEL meer mensen zijn die last hebben van deze bug, maar er wordt door Dell (al maanden) geen oplossing aangedragen. Ik heb een verzoek tot ondersteuning naar de Dell helpdesk gemaild, hoop dat zij me kunnen helpen...
Ondertussen heb ik een aardige work-around gevonden: download een hotkey programma (bijvoorbeeld Hot Keyboard, freeware programma dat ik vond bij Tucows, hoop dat ik dat hier mag zeggen). Met een dergelijk programma kan je aan de aanslag van een volume- of andere toets een actie koppelen, bijvoorbeeld het volume een bepaalde hoeveelheid opschroeven.
Een andere oplossing van een forumbezoeker bij Dell: installeer iTouch drivers, dan krijg je ook enkele knoppen weer aan de praat. Heb ik zelf nog niet geprobeerd, ik ben tevreden met mijn hotkeys.
[
Voor 63% gewijzigd door
WTBram op 28-09-2004 15:46
]