Ik moet vanavond effe een web,mail,internet,ftp server bouwen. Welke Linux mandrake distro moet ik nou nemen de 8.2 of de 9.0. Is 9.0 nederlandstalig (wel zo relaxed
)?
9.0 is de nieuwste versie, het lijkt me dat je wel de nieuwste software op je bak wilt
. Verder raad ik niet Mandrake aan op een servert maarja, als je net met linux begint raad ik het ook niet aan om een servertje te bouwen 
Hiervoor hebben we trouwens een groot 'welke distro' draadje, zoek maar even, daarin kan je je vraag stellen
Hiervoor hebben we trouwens een groot 'welke distro' draadje, zoek maar even, daarin kan je je vraag stellen
Verwijderd
Wat jij wilt. Ik zou voor de nieuwste gaan. Vraag hoort eerder in ---> Welke Linux distro moet ik nemen?
FF een server bouwen lijkt me niet echt mogelijk zeker als je nu pas gaat nadenken over het OS wat je erop wilt gaan zetten. 9.0 is naar mijn idee niet nederlands ik zou altijd de nieuwe distro nemen.
Hmz ja het is wel een p200 64mb. En ik kan ook niet de systeemvereisten kijken omdat ik hier op een f.cking traag 56k'tje zit. Ik krijg die hele pagina niet eens te zien
waarbij alle servers haast niet bereikbaar zijn, omdat iedereen meteen de nieuwe Mandrak9.0 wil hebben en er maar een klein aantal servers zijn...
En ik wou nog wel een network install doen.....
Verwijderd
Met Mandrake moet je toch aardig makkelijk een servertje kunnen bouwen? Ok, 't kost wel veel tijd om uit te zoeken wat wat is, maar Mandrake is daar redelijke schappelijk in. Wil je een beetje respect krijgen voor je servertje, bouw 'm dan met Slack.
Ja, dit moet je dus in de welke distro thread of in de "mandrake 9.0 is uit" thread vragen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()