Toon posts:

Gratis php en cgi

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een gratis domein via netfirms aangevraagd. En via mijn site konden mensen een anonieme mail naar anderen sturen. Nu zijn er een aantal idioten, die via mijn php scriptje heel wat mailtjes gingen sturen. Waardoor netfirms mijn account blockte. En niemand meer een mail kon sturen. Ken iemand een gratis webhost waarbij je zoveel mailtjes als je wil kan versturen met cgi en php.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
www.endoria.net

is alleen niet altijd open voor nieuwe aanvragen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dacht ik ook wel dat dat een goede was maar er staat al een aantal maanden het volgende:
Automatische aanvraagstop - aanvragen gaat weer door, zodra de huidige wachtrij is verwerkt. Niet mailen hierover, het heeft geen zin :p.

• Bender
  • Laatst online: 07-08 16:43
Niet een aantal maanden, hij gaat steeds weer dicht doordat er zoveel aanvragen per dag komen :)
Was anderhalve maand geleden een weekje open :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem als startpagina ingesteld. Maar zij hebben geen limiet?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:29

Klippy

Still Game

Kijk eens op http://www.spaceports.com/

Heb je iig PHP en CGI heb ik ook, rest weet ik niet, niet zoveel verstand van.

Staan 'r ook een paar in de FAQ geloof ik of op www.freewebspace.net .

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Crazy D
  • Laatst online: 16:28

Crazy D

I think we should take a look.

Tjah raar he, dat je wordt afgesloten als mensen misbruik maken van je site. Ik ben bang dat je dat bij iedere host zal overkomen. En helemaal als ze gratis zijn...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Crazy_D schreef op 26 september 2002 @ 16:16:
Tjah raar he, dat je wordt afgesloten als mensen misbruik maken van je site. Ik ben bang dat je dat bij iedere host zal overkomen. En helemaal als ze gratis zijn...
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Ik heb nog even goed gezocht en heb nu downfire. Is trouwens zonder reclame. En volgens mij mag je bij hun wel aardig wat mail versturen. Maar voor de zekerheid wil ik er nog een extra php scriptje aan toevoegen om het ipadres van mensen op te slaan. Om de misbruiker(s) hier mee te kunnen opsporen. Maar bedankt mensen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hier:
FAQ Hosting & Webserver Soft/Hardware
en Hier:
sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt

Kan je genoeg info vinden.

Ook raad ik je aan om even de Search te gebruiken, dit is namelijk niet de eerste maal dat dit langskomt.

[search=php hosting]
[search=gratis hosting]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/faqey.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.