Ik heb laatst een gratis domein via netfirms aangevraagd. En via mijn site konden mensen een anonieme mail naar anderen sturen. Nu zijn er een aantal idioten, die via mijn php scriptje heel wat mailtjes gingen sturen. Waardoor netfirms mijn account blockte. En niemand meer een mail kon sturen. Ken iemand een gratis webhost waarbij je zoveel mailtjes als je wil kan versturen met cgi en php.
Ja, dacht ik ook wel dat dat een goede was maar er staat al een aantal maanden het volgende:
Automatische aanvraagstop - aanvragen gaat weer door, zodra de huidige wachtrij is verwerkt. Niet mailen hierover, het heeft geen zin
.
Automatische aanvraagstop - aanvragen gaat weer door, zodra de huidige wachtrij is verwerkt. Niet mailen hierover, het heeft geen zin
Niet een aantal maanden, hij gaat steeds weer dicht doordat er zoveel aanvragen per dag komen 
Was anderhalve maand geleden een weekje open
Was anderhalve maand geleden een weekje open
Kijk eens op http://www.spaceports.com/
Heb je iig PHP en CGI heb ik ook, rest weet ik niet, niet zoveel verstand van.
Staan 'r ook een paar in de FAQ geloof ik of op www.freewebspace.net .
Heb je iig PHP en CGI heb ik ook, rest weet ik niet, niet zoveel verstand van.
Staan 'r ook een paar in de FAQ geloof ik of op www.freewebspace.net .
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Tjah raar he, dat je wordt afgesloten als mensen misbruik maken van je site. Ik ben bang dat je dat bij iedere host zal overkomen. En helemaal als ze gratis zijn...
Exact expert nodig?
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Ik heb nog even goed gezocht en heb nu downfire. Is trouwens zonder reclame. En volgens mij mag je bij hun wel aardig wat mail versturen. Maar voor de zekerheid wil ik er nog een extra php scriptje aan toevoegen om het ipadres van mensen op te slaan. Om de misbruiker(s) hier mee te kunnen opsporen. Maar bedankt mensen.Crazy_D schreef op 26 september 2002 @ 16:16:
Tjah raar he, dat je wordt afgesloten als mensen misbruik maken van je site. Ik ben bang dat je dat bij iedere host zal overkomen. En helemaal als ze gratis zijn...
Hier:
FAQ Hosting & Webserver Soft/Hardware
en Hier:
sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt
Kan je genoeg info vinden.
Ook raad ik je aan om even de Search te gebruiken, dit is namelijk niet de eerste maal dat dit langskomt.
[search=php hosting]
[search=gratis hosting]
FAQ Hosting & Webserver Soft/Hardware
en Hier:
sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt
Kan je genoeg info vinden.
Ook raad ik je aan om even de Search te gebruiken, dit is namelijk niet de eerste maal dat dit langskomt.
[search=php hosting]
[search=gratis hosting]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()