IBM HD tool speed+<-----------> - sound setting

Pagina: 1
Acties:

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02-2025
Voor de maxtors was er een tooltje om de interne hd setting te vernadere,n die bepaalde of je hd meer lawaai mocht maken en rapper dan zou draaien of dat em minder lawaai zou maken en minder lawaai zou ,maken.

Nou zoiets is natuurlijk een tweakers hebbe dingetje maar ik heb een ibm schijf en kben der zeker van dat ibm dat ook heeft toegepast maar ik vind zo geen tool. zou iemand me kunne helpen daarbij. his een ibm 7200 toeren 45 gig gpx dtla

Graag ook voor me seagate 30 gig udma 66 baracuda 2 (die verdomme heel warm word :p)

• Pesticide
Oh ja Ik heb een abit k7 raid en mushkin 133 mhz revisie 2 cas 2 geheugen 2* 128 MB en haal daar prachtige benchmarks mee op me overklokte thunderbird 750 (niet koper :-( en nog niet unlockt) @ 810 (7.5 * 107)

nu vraag ik me af of dat 133 mhz geheugen wel nut heeft voor een athlon systeem ?

of moet ik hem op 133 mhz zette in me mobo ? booten wilt ie dan wel niet ;-( begint ie gewoon te bieben en sprint me scherm zelfs niet aan. Heb wel alle ram settings op max ingesteld in bios zoals 4way setting en no delay en latency HI en ... Mischien daar es wat in prutsen. De sandra benchmarks zal ik in die andere topic zetten. Vandaag gaan we probere te unlocken met de potlood truk .p Hopelijk lukt ie maar ik toch tevreden van me alpha heatsink en wat arctic silver erop. (28-36 graden) (de zelf bijgewerkte versie van de intel socket versie) en me delta koolers. Nu maar hopen dat ik die 950/1000 haal .p

• Pesticide
Oh ja weet iemand die file voor de maxtors nog staan ?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 09:37
De IBM schijven staat al op maximale performance en maximaal geluid (standaard).

Maar aangezien je ze niet hoort, (tenminste, ik niet) hoe je ze ook niet langzamer te zetten :) :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD